Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 ...har hatt sex med for en uke siden, har flørta litt med og som du skal møte igjen om en liten uke sender en melding klokka 3 om natta og lurer på om du er våken?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 At det er god sjangs til å få napp hos deg, når alt annet er prøvd!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 At han tenker på deg og har lyst å snakke med deg:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 At han har vært på byn,og klarte ikke å dra noe fitte der.Da kontakter han en der han vet han får..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Er godt mulig det er tilfelle, at jeg er en slags reserveløsning når han ikke har funnet seg noe annet. Men ok, denne mannen kan få hva som helst, men sin sjarm og sitt utseende...ohlala Men er mannfolk så ulike oss da, hadde jeg sendt melding til han 3 om natta hadde jeg ikke bare ment at jeg ville ha sex, men jeg ville ha sex med HAN.
Amanda- Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 hm, hørest ut som han bare vil ha seg noe!=O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå