Gå til innhold

Hvor lenge er et barn baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved hvilke alder regnes ikke et barn som baby lenger? Diskuterte dette med en vikar i bhg der jeg jobber, og vi har visst litt forskjellig syn...

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I klesavdelingene blir di iallefall barn fra str. 86 og oppover tror jeg...1,5 år...

Skrevet

Jeg tenker opp til 1 år.

Minsten min er 1 år nå, og selv om han har gått i 2 mnd, spiser selv og snakker så syns jeg han er litt baby ;-)

Skrevet

De er ikke akkurat babyer lengre når de har fyllt året.

Skrevet

I følge min svigermor er de vel babyer til de er en godt over tredeve:)

Skrevet

Hehe.... Det var nok det denne vikaren mente også vil jeg tro! Iallfall så mente hun at det var mange babyer på småbarnsavdelingen hos oss. Der er det 5 barn mellom 1,5 og 2år. Etter min målestokk så er ingen av dem babyer lenger....

Skrevet

Ikke baby etter fylte året nei synes jeg

Skrevet

tenker liksom at man er baby til et års dagen, da er de barn.

Skrevet

1 år =0) var så rart. Tulle 1 har bursdag i Juni ble da 1 år. Over sommeren mistet hun helt babyfjeset. Så det så godt på bildene =0).

Skrevet

1 år.

Skrevet

tror nok jeg sier 1 år jeg også

Skrevet

Gutten min hver hvertfall babyen min til han begynner på skolen :)

Skrevet

vil vell si 1 år.. men syns jo jenta mi var litt baby når ho var 1 år da...;)

nå er ho 1 1/2år og ser ikke på ho som baby lenger.. men ikke så lenge siden jeg gjorde det..

kanskje rundt 15 månder??

Skrevet

Jeg synes det er stor forskjell på hvor lenge de er babyer. Men når de spiser selv, motsier deg og ikke har babykropp lenger da er de ikke babyer lengre uansett alder. Dattera mi begynnte å snakke og gå veldig tidlig. Tror hun sluttet å være baby når hu var rundt 10 mnd. Mens venninna hennes var baby myyye lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...