=Mina min og mej= Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 dattera mi har omgangssjuke.. jeg begynner å bli sprø.. spydde i bilen til søstera im i går og spydde i senga mi klokka seks i dag tidlig.. hun klarer ikke holde på noe.. hva gjør jeg da.. hu er nok sulten.. hva pleier dere å gi ungene deres da? orker ikke mere spy og vasking nå.. er aleine og er sliten.. begynner å kjenne det selv, at jeg kanskje er sjuk også.. kunne ringt mamma og spurt om hu kunne kommet å hjulpet litt, men vil ikke mase.. holder vel på å bli sprø
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 gi henne det hun vil ha, minus melkeprodukter. Her går det i salte kjeks, og farris blanda med eplemost... god bedring!
=Mina min og mej= Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 kan jeg gi ritz kjeks til hu på 16 mnd?
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Hvis du føler for det så, og hun liker det.. Jenta mi fikk det første gang ho hadde omgangssyken, da var ho 14 mnd. Er ritz det går i ved sykdom her enda, og nå er hun 3
=Mina min og mej= Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 ok:) takk for svar.. er litt fersk i mamma greiene.. men det er man jo hele tiden med første ungen.. veit ikke alt liksom.. men takk for svar.. håper det ikke spyes mer i dag.. tredje vaskemaskin står på nå..
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Bare hyggelig! Jeg har jo da tuppa på 3, men føler meg like fersk nå som lillebror på 4 mnd har begynt og kreve litt ) Morsomt med spysyken! Vi slapp heldigvis billig unna, snuppa spydde bare 2 ganger like før jul, og thats it. Når jeg leser om dere her inne som har syke barn, dag etter dag, som ikke slutter og kaste opp, og som har diare til det tyter ut av øra på dem, så synes jeg SYND på dere!
=Mina min og mej= Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 hu begynte i bhg i september og siden da har d så og si vært no hele tiden.. er så lei av å tørke opp:p tenk hvis det hadde vært en til her som det skulle være.. som kunne hjulpet.. åh.. man tenker mye rart..
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Bare vent, et par år til så er ho herda ;o) Blir litt mye pes når man må ta alt alene ja, men det som ikke dreper deg gjør deg bare sterkere vettu
=Mina min og mej= Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2008 ja.. det er vel en sannhet i det.. hmh.. snuppa var å henta lua og jakka og ville sove ute nå.. så la henne i vogna.. kan vel ikke gjøre noe.. er jo god og frisk luft ute.. i går sov hu tre timer ute, så får håpe hu får seg en god blund nå også greit å ha noen å "prate" med av og til her..
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Så søt hun er da ) Går da helt fint og la henne sove ute, så lenge hun "bare" kaster opp. Deilig og sove ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå