Gå til innhold

sabeltann...

Butterfly-prinsesse+prins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bestille billetter til sabeltann i sommer... "Problemet" er minien her, som er 2 år i sommer... Har han noe der å gjøre? Prøver å få barnevakt til han, men hvis vi ikke får det må vi nok ta han med... Noen som har vært der med så små? Tar i så fall med vogn og, i tilfelle han heller vil sove!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, det kommer jo an på 2-åringen og. Vår hadde nok syntes det meste var gøy, men kan bli litt skummelt. Og det er sinnsyk høy lyd!

Det er jo nytt show i år, så kanskje det er litt "mildere" i lydvolum

Jeg hadde ikke tatt vår med i år, da han er 2,5 år i sommer. Ventet til neste år. Men kan hende din er vant med kaptein sabeltann, og vil kose seg.

Skrevet

Vi får vel "øve" oss frem mot sommeren i så fall... He he, storesøster var en ekte fan når hun var 2-men når vi så de i dyreparken (mini show om dagen...) ble hun liiiivredd :( Så må nok prøve å få barnevakt.... Men dumt hvis storesøster ikke får gå for vi ikke får barnevakt. Hm, vanskelig. Kanskje drøye det til neste år-da er kanskje minsten og klar???

Skrevet

Vi var for to år siden, og jenta vår var 8 år. Vi var med flere som var yngre da. Og vi måtte gå, for det var så høy lyd at hun ble fysisk dårlig. Hun er litt sensitiv på høy lyd, men dette var så ubehagelig. Bassen dundret i kroppen, hun måtte spy. Holdt på å besvime. Så for oss var det en skikkelig nedtur. Ta med ørepropper!

Og ikke gå i spøkelseshuset! Det var skummelt det :-)

Skrevet

he he, spøkelseshuset var jenta så vidt innom sammen med søskenbarn, onkel og morfar. Du kan trygt si de kom fort ut igjen :) Så der vil hun nok ALDRI inn mer!!!

Skrevet

Jeg og jenta vår, søsteren min med mann og barn, søster med barn og ett par til gikk inn. Der de fortalte om hva som skulle skje, måtte søster og barn gå ut, ble for skummelt. Etter et par hylinger og forferdelige rom, måtte vi jeg og jenta vår, søster, og annet par gå ut. Så da var det bare mann og barn til søster som var igjen. Og de kom løpende tilbake og ut samme utgang som oss etter et halvt minutt. Så ingen gjennomførte turen. Ene jenta som var der var helt grønn i ansiktet!

Dumme meg, jeg trodde jo dette var et spøkelseshus-light, siden det var for målgruppen 3-7 år, men der tok jeg gruelig feil. Grøss, var skikkelig skummelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...