sonnenschein Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Etter at jeg fant ut at jeg er gravid, sover jeg så dårlig. Ble kjempe glad over nyheten, men nå er det så mange tanker som virrer rundt i hodet mitt om natta og jeg sover ikke godt. Og i tillegg er man jo trøtt pga svangerskapet..... så etter jobb har jeg vært klistra til sofaen hele uka... Bare jeg som sliter med dette?
callmebecka Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Vanlig som bare det! Ta det med ro, etter hvert slapper du bedre av og får sove som før, men det kan ta et par uker....
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Kjenner meg igjen her ja! Var skikkelig trøtt forrige gang, og er visst ikke noe annerledes denne gangen. Og tankene svirrer rundt ja:) Det gir seg heldigvis etter hvert.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Hehe, kjent fenomen det der. Er helt zombie for tida jeg- når det er barnetvtid her, sitter som regel det moderlige opphavet og snorker i sofaen:D våkner mye på natta, og er oppe på to minst to ganger. Og jeg er bare 9+6, så ser med "gru" fram til 8 måneden...hehe. Så du er ikke alene om nattevåkingen, mye er jo fysisk, men i tillegg kommer jo alle tankene om økonomi, tid, plass etc..Alt det går jo som regel bra, men bekymringene dukker jo opp likevel. Men det er helt normalt:)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Sliter selv. Men nå ligger ikke jeg og tenker så mye over sv.skapet osv. Jeg bare sover dårlig. I forrige sv.skap kunne jeg sove hvor som helst, når som helst. Sov ved enhver anledning. Nå er jeg trøtt som en strømpe hele tiden, men når jeg sover våkner jeg mye, ligger våken lenge etter at jeg har våknet. Håper det går over, og jeg kan sove godt igjen : )
Kathy+Oktoberjente Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Nei, du er på ingen måte alene! Jeg er gravid for første gang, og fant det ut for 3 dager siden.. tankene svirrer døgnet rundt, og hvis jeg våkner på natta, noe jeg alltid gjør- er det nesten umulig å sovne igjen..I tillegg er samboeren min utenlands, så vi har ikke fått snakket ordentlig sammen om dette, da det ikke var planlagt.. og siden det er første gang tenker jeg på alt som kan gå galt.. skal bli godt å komme seg til legen og forhåpentligvis bli beroliget litt Lykke til alle sammen )
bolleriovnen Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Ja! ingen sammenhengende søvn her lenger. Føler at jeg er våken hele natten...dupper av litt innimellom...slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå