Gå til innhold

Nå er jeg så dritt lei............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært veldig lite syke her i huset i hele vinter egentlig............ helt til over jul.

Da fikk 3åringen streptkokker i halsen.Dette var dagen vi dro tilGran Canari

Så noen dager etter det fikk lillebror på 11mnd dire og oppkast.Diareen varte i 14 dager.Bæsjing på natta og fullpakka.

Såfikk 3 åringen feber og snørr i et par dager

Og dagen han ble frisk så ble lillebror forkjølaog febersyk

og i helga har jeg hatt spysyken!!

Så nå er jeg dritt lei sutrete unger som henger i bena mine.....Våkning på natta osv osv...............

Minsten er jo vanligvis blid somen sol og våkner kun 1gang pr natt,men ikke nå nei ;((((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars dere!

Det har jeg også merket som minuset med å ha to barn: det er alltid noen som er mer eller mindre syke... ;-) I hvertfall nå på vinteren.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hm, jeg har sutrete unger som henger i beina mine selv om de ikke er syke jeg.... :/ Når eldste først ER syk, så ligger ho på sofaen og koper hele dagen...

Skjønner godt du er lei, ser ut til at de fleste har hatt denne starten på året, og kan ikke si jeg misunner dere!

God bedring til alle! :o)

Skrevet

Jeg har inntrykk at at det har vært mange syke ja.........felles skjebne er felles trøst er det ikke det de sier:)

Vi som hadde bestemt ossfor å avvenne minsten med nattmatnår vi komhjem fra ferie 2.januar. Det har vi jo ikke fått gjort,men du verden så motivert jeg er for å gjøre det når han nå blir frisk igjen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...