Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente etter for et par dager siden, og da kjentes det ut som om livmortappen var veldig hard i forrhold til det den pleier, og lett og nå. Da er det vel mest sannsynlig at tanta kommer i løpet av neste uke en gang? Har ikke kjent etter på den særlig ofte, så jeg vet ikke hvordan den pleier å oppføre seg når det nærmer seg ikm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mistanke om at jeg var gravid noen dager før IKM fordi livmortappen var veldig hard og annerledes enn jeg hadde kjent før. Jeg hadde drevet å sjekket tappen gjennom syklus siden vi begynte å prøve i august -07. Jeg fant ut at tappen ikke alltid "oppførte" seg som beskrevet på pernille-sidene, men da jeg ble gravid var den knallhard og mer "samlet" - smalere på en måte.... (vanskelig å forklare).

Iallefall - såpass hard og annerledes at jeg faktisk skjønte at jeg var blitt gravid :-)

Lykke til!

Skrevet

Da blir det spennende og se om tanta kommer eller ikke. Har ikm cirka den 25. De to andre gangene jeg har vært gravid har jeg bare tenkt på at jeg har hatt ømme pupper ved ikm, men dette er uansett litt tidlig å kjenne noe til enda. Men er redd for å håpe. Kroppen min pleier alltid å lage flere symptomer, og så kommer tanta likevel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...