ZamZam Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hei.. Så at jenten din var forkjølet og ikke ville sove med tett nese. Har du prøvd å legge en halv løk under senga før hun legger seg? Det fører til at nesen renner natten lang og da sover mine barn seg igjennom forkjørelser og annet lumsk.. Hjelper faktisk også litt på hoste... Husk bare ¨hev senga litt slik at snørra renner ut... (løken skal ligge hele natten altså... )
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Nei?!? Kødder du eller? hihi.... Det må jo være en av de tingene jeg ikke har prøvd, så da skal det jaggu bli løk i sengen til snuppen i natt=D Tusen takk for tipset!=) Legger du den bare på gulvet under?
ZamZam Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Nei, det er faktisk ikke kødd. Fungerer til og med bedre enn nesespray... Du legger en halv løk med skjære siden opp på gulvet under senga til snuppa så "griner" hun hele natten... Det er et gammalt kjerringråd..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Det skal jeg prøve!=) Også får jeg legge meg over på sambo sin side så jeg ikke blir liggende å grine selv;)
ZamZam Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg blir helt ør i hode av det, men det ser ikke ut til å påvirke barna mine. De har jo fått sovet hele natten.. ( jeg reagerer veldig på løk når jeg kutter den også. begynner jo nesten å grine bare jeg ser løken og kniven på samme benk.. ) Du kan evt kutte en kvart løk å legge under til å begynne med, hvis du er litt redd for tårene.. (Bhuuuhuuuu, barnet mitt sover... *knis*)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hehe, slik er jeg også!! Er et mareritt hver gang jeg må kutte løken;) Jeg blir jo fryktelig lei meg om hun hadde sovnet og sovet hele natten=P
lenej :o) Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 bare kupper tråden litt løk? virkelig?? skal notere det i bakhodet til neste gang.. men! her bruker jeg å smøre sånn mentholatium under begge fotsålene på mini, og kle ull-sokker på. vet ikke hvorfor, men det funker skikkelig bra! samme med å smøre det under nesa på han. smører under nesa min og når eg er snørrat, og det funker så fint at bare et tips da.. :):) Det er som du taper fast et fedd hvitløk under fotsålen din om kvelden, luft-tett inntil foten, så har du hvitløksånde morgenen etter... helt merkelig..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Hahaha, nå føler jeg meg dum her, men hva er mentholatium? =S Høres jo genialt ut det også! Blir vel litt av en lukt på rommet i natt kan jeg tenke meg... Løk på gulvet, hvitløk under beina og menthol lukt under nesen;)
lenej :o) Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 salve, du får kjøpt på apoteket. IKKE legg hvitløk under beina dine, det er ingen behov for det..!!! aner ikek om det er godt for noe heller, var bare et eksempel :p
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Det skal jeg se etter neste gang jeg er der... Nei, jeg er ikke syk så skal ikke prøve det;) hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå