Gå til innhold

Æsj.. (syte innlegg OBS :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært oppe med minsten omtrent i hele natt. Han er syk. Feber og snørr + hoste.

Forkjølelsen "setter" seg også i leddene. Nytter ikke å sette han ned på gulvet, han bare hyler og har vondt for å gå.

Han kan ikke få mer smertestillende før kl 8, Fikk sist kl 2 i natt.

Pga leddene får han paracet og halv dose ibux, men pga refluks må vi være forsiktig med ibux, og paracet hjelper lite på leddene, men er mer skånsomt for magen. Litt av en balansegang dette.

Pappa`n sto opp med oss for å hjelpe til, egentlig min "sovelengehelg" (men den gikk jo i vasken både i går og i dag) Men pappa`n får ikke ta i han en gang før han stortuter! Pappa gjør så godt han kan men....

Bortsett fra det er det en flott morgen. Akkurat nå sitter minsten på fanget og ser på Lia (Elias) og "Kuse" (Kruse, hvem kallte båten det liksom;o)

Trengte bare å få klage litt!! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars dere!!

Dette høres utrlog slitsomt ut for alle sammen!

Tror at jeg hadde gitt han medisiner hver femte time, siden legen min mener det er ok, men det hadde vært mitt personlige valg. Dessutan har ikke mine barn noen problemmer med reflux ergo får de ikke vondt i magen av ibux...

Håper du klarer å overtale han til en god lur sammen med deg senere i dag..

Du klarer dette også, sender deg mot, styrke og energi i store doser..

Slenger med en god klem også..

Skrevet

Tusen takk Gunda ;) Det varmet på morgenen!

Joda, vi klarer denne også, selv om jeg føler meg litt som en skurefille akkurat nå. Men slik er det jo for alle i perioder! Men jammen er det godt å få blåse ut litt også!

Og sove kan man jo gjøre når man blir gammel ;o)

Skrevet

Sykdom er bare det vesrte.

Her har det gått i ett siden romjula......... Streptokokker,feber,snørr,hosting,spying,diare og andre herligheter!!Er det ikke den ene så er det den andre og i helga har jeg kastet oppsomen gris selv også!!! Hurra for småbarnslivet!!!!

Minstensomfør kun våknet en gang prnatt våkner nå 3 og jeg er egentlig rimelig lei..............

Vet hvem som skal vennes av med nattmat når han blir frisk ja!!!En unge på11mnd og 12,5 kg trenger ikke mat på natta !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...