Gå til innhold

Ny runde hemmelig hobbyvenn! --- laaang runde ---

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne runden blir litt lang. :):)

samme opplegg som ellers.

- få en venn, send en gave, motta selv fra din venn.

- send med et kort med noen hint om deg selv.

- vi bruker hobbyforumet her til roping, takking å sånt. selv om det for noen ikke er så godt likt...

- pris på denne runden ligger på 50kr. om man har lyst å sende noe utover dette, eller noe hjemmelaget, så er det utenom. samme med porto.

- send nick, navn og adr til [email protected]

- skriv kort om deg selv, hva du sysler med, og hva du ønsker deg. denne presentasjonen er det bare din venn som får se.

- påmeldingsfrist er 31jan kl. 00.00.

- utdelingen blir 1 februar.

- så koser dere dere med goood tid til å finne den perfekte gave til din venn, og sender avgårde før den 19 feb.

- avsløringen kommer ut 25 februar.

(grunnen til så lang sendefrist, er fordi eg er i syden da. må nå å komme meg hjem)

Kose dere så masse med denne runden, og la oss alle gjøre det til en råkoselig runde, der alle får pakke fra sin venn, og er glade og førnøyde med en liten oppmerksomhet i postkassa nå i vintermørket :)

Vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heipådeg, søta!

Jeg har bare et spørsmål, jeg. Dersom presentasjonene ikke ligger ute i en tråd... Hvordan kan man gjette hvem som er vennen sin da? *dum og dummere*

Skrevet

hahaa!!

nemlig!

finnnes andre måter å gjette på. skriver du at du f.eks er en jente fra midt-norge, har en sønn som er så gammel, og har bodd i usa før jul, f.eks. sånne hint om seg selv man kan ha plukket opp fra dib. u see?

els må man vente til avsløringen... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...