Gå til innhold

Hvorfor kan jeg ikke bare sove da.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å sove som en sten hver eneste natt. Sliter litt med tretthet og lite enrgi. Men nå har jeg plutselig så mye spenninger i kroppen at det er helt umulig å sove. Sovet litt dårlig en ukes tid nå. I natt lå jeg og vred meg og små duppet bare, frem til jeg sovnet etter 01.30. Så våknet jeg igjen med samme uroen klokka 04.30. Gikk på do, men så ble jeg altså for sulten til å klare å sovne igjen. Så nå sitter jeg her da med et par kjeks. Vondt i kjeven pga uroen i kroppen. Ei uke til ikm. Den kommer sikkert som vanlig den, så jeg trenger da ikke å være våken om natta pga den. Jeg vil sove sove sove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at det er flere. Jeeeesp, burde jo ligget i vår dypeste søvn vi nå! Men det ante meg at det kom til å bli sånn i natt... junior var utrolig stille inne i magen i går, og da tar han det igjen på natta. Så her sitter jeg da, og lurer på om jeg skal ta meg ei brødskive. Men katta ble utrolig glad da, som fikk komme inn maaaange timer før hun pleier :o)

Skrevet

Join the club........

Søvn er oppskrytt ja visstnok.... Skal vel ikke klage idag for i natt har jeg sovet fra 1.30 til 5.45 ca..... Men da måtte jeg opp fordi jeg var så innmari tissetrengt og hadde så jæææææ*li vondt i bekkenet....

Så jeg regner med jeg blir sitttende her kanskje så mye som et par timer til før jeg prøver meg på senga igjen! :(

Skrevet

Fikk sove cirka 1,5 time til jo, før jeg ble vekt av yngstejenta på 3.. Har satt på litt barneTV, så kan jeg i hvertfall legge meg nedpå litt til før jeg står opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...