Gå til innhold

HJemme fra byen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

DET var utrolig koselig og absolutt noe jeg trengte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

misunner deg det jeg :-) misforstå ikke, unne deg en bytur altså!! satt å tenkte på det i dag selv....gud det hadde vært deilig å dratt ut en tur i kveld,,,,men med syke barn så går jo ikke det . husker med nr to så var jeg på byen 14 dager før jeg fødte....musikk...liv ,,,,mennesker,,,,,deilig!! edru selvfølgelig......må bare poengtere det så ikke noen misforstår meg her :-)

jeg har termin no om ca 20 dager, og har bestemt meg for at det skal ikke ta flere mnd før jeg skal ut en tur å lufte meg nei!! :-) og jeg skal nyyyyyyte det,,,,,,,middag med venninner først.....så en tur å se på livet,,,,,ta ei pils og snakke med folk igjen !! mamma vil passe junior,,,,(som mest sannsynlig blir flaskebarn som sine søsken da jeg får ikke til å amme,,,,,,,desverre!! )

Skrevet

Ja, det var så absolutt hva jeg trengte.

Først var vi ute å spiste, så dro vi hjem til hun ene hvor de drakk litt mer vin og drinker, så dro vi ut på byen etterpå. Vi fikk heldigvis fort et bord, slik at jeg kunne sitte å drikke brusen min og synge sanger og skravle:)

Detvar helt fantastisk og jeg var ikke hjemme før to!! Kunne faktisk holdt ut lenger, men tenkte at jeg ikke skal slite meg helt ut i tilfelle jeg føder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...