MammaCecilie Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hei:) I det siste har jeg hvert plaget av halsbrann av noe slag eller noe lignende. Skikkelig plagsomt. Er det vanlig? Noen gode råd mot det? Er 7+5 på vei. Klem:)
Trulte76 Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 ja det er visst vanlig..jeg har ikke vært plaget selv. Men trur det finnes noe på apoteket man kan ta mot det. Så ei venninne av meg hun drakk oboy hun..for det hjalp visst
*Super*Mamman* Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jepp. Er helt normalt. Finnes mange gode middel på apoteket du kan bruke. Melk hjelper også
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Helt vanlig ja:) For meg hjalp det rett og slett bare med svarte halslinser;) Skikkelig ubehagelig med halsbrann. Men det finnes mye bra reseptfritt på apoteket hvis ikke enkle tiltak hjelper:)
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 jeg var plaga med dette før jeg fant ut at jeg var gravid.. har bare hatt d av og til etterpå, men oboy hjelper som sagt :-) lykke til
WickedBaby Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Jeg sliter fælt med halsbrann Og kan anbefale deg Love Harts Sånne drops i stuter, med koselige ord på Ellers så har det faktisk funka kjempegodt å gnage på agurk av alle ting når de sure oppstøtene kommer
Scorpiogi Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 melk hjelper kortsiktig. love hearts har jeg og hørt, men mye sukker i de. På apoteket har de Linc og Titralac. Sistnevnte hjalp meg veldig. Smaker ikke så verst heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå