Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Venninna mi sjekket opp lillebroren min på byen i kveld! Hun er 26 og han er 20! MÅ hu sjekke opp ALT som går på 2 bein!? Ringte meg nettop i fylla og fortalte det! vil også ha meg med på en jentekveld en gang... Hell no! Ikke når det er sånn de holder på!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2008 Spurte lillebror nå... Hun prøvde faen meg å få han med inn på do!!! Hun ville få seg et nummer med broren min! *AAAARRRRGGGG* Ja, jeg vil beskytte lillebror fra det gærne kvinnemennesket der! Hun er ikke riktig skrudd sammen, altså!!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Hehe! Jaja, hu prøvde, men fikk det ikke til - så da ser det jo ut som om broren din klarer å beskytte seg selv =)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Ja, men jeg synes det blir for ille at venninna mi sjekker opp broren min på byen!
Trulte76 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 har ei venninne som er sammen med en som er 7 år yngre jeg hehe..de har en sønn på 2 år ilag nå. Han var vel 20 og hun 27 da de ble sammen trur jeg..har vel sånn ca vært ilag i 4-5 år eller noe sånt.. Så det kan fint fungere da hehe Men hadde nok syntes det hadde vært litt rart selv visst venninna mi hadde sjekket opp min bror visst han var en del år yngre enn meg hehehe..så skjønner reaksjonen din da..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Du har vel en kjekk bror da =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå