Gå til innhold

HJELP! Hva har jeg gjort?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med nr. 3 og eldste er 3år...ungen i magen er ganske så hyper og sparker hele tida...plutselig har det gått opp for meg hvor kaos det kommer til å bli når jeg skal springe rundt etter 3 småkryp =P Hehe! Jaja, pult er pult...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. akkurat slik tenker jeg også i perioder.. Kommer jo til å bli rene galhuset ser jeg for meg... De jeg har er 5 og 2 år, herjer og krangler hele dagen.. Huff, kommer til å bli slitsomt ja.....

Men som du sier: pult er pult!

Skrevet

Jepp, må slutte med det =P Hehe!

Skrevet

Samme som deg, eldtse blir snart 3 og minsten er 19 mnd. Er naa ti uker paa vei og det var planlagt, men av og til rammer panikken meg :)

Skrevet

Jeg er også gravid med nr 3, er i uke 27. Eldste er 3,5 år og yngste er 1,5 år. Blir full kaos i heimen i noen år framover ja, hehe.

Satser på at det blir siste ;)

Skrevet

Men tenk så heldige døm er. Nærme hverandre i alder. Hadde det vært 7 år mellom alle så hadde de ikke hatt den gleden av hverandre tror jeg...

Lykke til!! Blir helt sikkert helt topp når alt kommer til alt!!

Skrevet

Hahaha:-D

Tenker på det samme jeg også noen ganger.

Har selv en turbobaby inni magen min denne gangen og jeg må innrømme at jeg tenker mitt innimellom;-)

Når de hærlige små endelig kommer, klarer vi det vi må klare og kommer aldri til å kunne tenke oss noe annet en ett liv med den nye lille:-)

Lykke til til deg (og meg selv) ;-)

Skrevet

Hehe, husker deg fra forrige gang jeg gikk gravid, da het du unepune klar for mere gulp ;)

Så morsomt at du ska lha en til da, har sett flere her inne som jeg også kjenner igjen fra forrige gang, ca 2 år siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...