UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er gravid med nr. 3 og eldste er 3år...ungen i magen er ganske så hyper og sparker hele tida...plutselig har det gått opp for meg hvor kaos det kommer til å bli når jeg skal springe rundt etter 3 småkryp =P Hehe! Jaja, pult er pult...
*Super*Mamman* Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hehe.. akkurat slik tenker jeg også i perioder.. Kommer jo til å bli rene galhuset ser jeg for meg... De jeg har er 5 og 2 år, herjer og krangler hele dagen.. Huff, kommer til å bli slitsomt ja..... Men som du sier: pult er pult!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Jepp, må slutte med det =P Hehe!
hemmelig :) Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Samme som deg, eldtse blir snart 3 og minsten er 19 mnd. Er naa ti uker paa vei og det var planlagt, men av og til rammer panikken meg
Tre jenter søte små Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er også gravid med nr 3, er i uke 27. Eldste er 3,5 år og yngste er 1,5 år. Blir full kaos i heimen i noen år framover ja, hehe. Satser på at det blir siste
Nanna:-D Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Men tenk så heldige døm er. Nærme hverandre i alder. Hadde det vært 7 år mellom alle så hadde de ikke hatt den gleden av hverandre tror jeg... Lykke til!! Blir helt sikkert helt topp når alt kommer til alt!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Hahaha:-D Tenker på det samme jeg også noen ganger. Har selv en turbobaby inni magen min denne gangen og jeg må innrømme at jeg tenker mitt innimellom;-) Når de hærlige små endelig kommer, klarer vi det vi må klare og kommer aldri til å kunne tenke oss noe annet en ett liv med den nye lille:-) Lykke til til deg (og meg selv) ;-)
TobarnsTurbo Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Hehe, husker deg fra forrige gang jeg gikk gravid, da het du unepune klar for mere gulp Så morsomt at du ska lha en til da, har sett flere her inne som jeg også kjenner igjen fra forrige gang, ca 2 år siden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå