Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 er ganske så svimmel i kveld, vært det i noen timer nå, er dette vanlig? jeg har aldri hatt det sånn før, følesen kan nesten sammenliknes med at jeg har drukket utroooolig mye alkohol og er svimmel av den grunn, men har jo ikke tatt meg noe alkoholholdig i det hele tatt=S noen med erfaringer og/eller råd?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 var sånn selv i hele forrige uke.. helt fjern liksom.. var både hos legen og på sykehuset, og ingen av dem skjønte hva jeg mente, for alt var bare bra med både meg og barnet.. men det gikk heldigvis over igjen.. til slutt.. følte meg drita selv.. noen råd har jeg ikke.. ta tiden til hjelp og se hva som skjer.. såfremt du ikke har lite jern i kroppen da..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Kan hende det at du enten har litt lavt BT! Drikk masse væske og få i deg vitaminer og mineraler ihvertfall! Drikk gjerne appelsinjuice når du spiser mat, for det tar opp jernet i maten! Blir det ikke bedre, så ta kontakt med lege!
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Kan være bebisen presser på div. blodårer,bl.a hovedpulsåra.... Da kan disse symptomene komme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå