Gå til innhold

små bekymra....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjent så lite spark idag..

er 28+4...7

men alle dager er vel ikke like?.... håper det tar seg opp utover natta eller i morgen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle dager er like hos meg ihvertfall. Har også hatt dager jeg har vært litt bekymret pga lite spark/bevegelse, men det har tatt seg opp igjen neste dag. Så tror det skal være litt sånn.

Skrevet

Ingen dager er like! :)

Har noen dager der jeg nesten kan stille diagnosen ADHD på henne i magen, og andre dager der jeg kanskje kjenner 3 dult på en hel dag!

Husk at fram til ca uke 30 så er barna i en veldig soveperiode og! :)

Jeg er forresten 35+3 idag! :)

Skrevet

takk for svarene... kjent et par spark til nå idag... så satser på at det tar seg enda mer opp iløpet av dagen:)

ha en fin fin søndag dere:)

Skrevet

når jeg var gravid med dattera mi si gikk jeg på en sjekk fordi jeg kjente så lite spark. men det jeg fikk beskjed om var det at så lenge jeg kjente liv 1gang om dagen så skulle jeg ikke beskymre meg. er ikke gravid nå men tenkte jeg bare ville fortelle det. lykke til videre:)

Skrevet

>Ville bare si at dette med soveperiode stemmer ikke. Spurte jm om dette. Etter uke 28 begynner babyen og få et sove mønster. og da sover det jo i perioder. Men det er ikke sånn at det har noe soveperiode. Men ingen dager er like her heller. Noen dager er det masse liv, andre dager bare litt. Er nå i uke 34. Har forresten lest i noen bøker at man skal kjenne babyen minst 10 ganger i løpet av 12 timer. Hvis ikke skal man kontakte jm eller føden.

Skrevet

drikk noe søtt og iskaldt,dette setter fart på sparkingen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...