Gå til innhold

Føler meg litt dum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her og føler meg litt dum.

Mannen min er ute å reiser, så jeg er hjemme alene. Jeg er veldig pysete, og liker ikke å sove alene. I sta banka det plutselig på døra. Midt på natta. Og det er ikke akkurat mange naboer rundt her. Jeg har sett litt for mye på film, og så for meg at det var noen som gikk rundt å banka på tilfeldige dører, for så å ta livet av de som lokka opp.(ja. jeg er litt koko..)

Jeg ble helt hysterisk redd. Blåste ut alle lys, skrudde av tv, dro for gardiner, sto å skalv på badet og ringte til et vennepar av meg for å høre om de kunne komme ned. De er verdens snilleste, og kom med det samme. Vi forsikra oss om at det ikke var noen her og jeg vurderte om jeg skulle bli med hjem til de.

Mens vi sto å prata ute kom en nabo. det var bare de som hadde gått tur forbi her, og sett at jeg satt oppe å så på tv. Det var de som hadde banka på.....Ville bare komme en tur for å skravle litt. Og jeg lager så mye styr. Herregud. Men er lov å bli litt redd da det banker på rundt kl 1 på natta..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... jeg er sånn jeg også:) det er "normalt".. haha

Skrevet

hehe.. Godt å høre det er fler som meg..

Skrevet

Ikke vær redd, det finnes hele foreninger for sånne som deg.

Skrevet

skjønner hvordan du føler det...takler nesten ikke å være uten lyd i huset,det være seg tv,radio eller hva som helst...men nå er jeg så heldig at jeg har en nydelig hund som sier ifra hvis det måtte være noe også er hun ganske beskyttende,så det er veldig betryggende for ikke å snakke om det bra selskapet det er i henne...vet ikke hva jeg skulle gjort uten...jeg har vært litt syk idag og da ville hun ikke gå ifra meg uansett hvem som snakket til henne...

Skrevet

Ja, jeg bør vel ta et selvforsvarskurs eller noe, for jeg har ingen digre mugger jeg kan slå med....

Skrevet

Godt poeng! Men andre kroppsdeler av abnormt stor størrelse kan også fungere i den sammenheng. Er du f.eks. den heldige innehaver av en klassisk 'hammer toe'?

Skrevet

Nå får jeg se om jeg tør å legge meg. På med radioen så ingen andre lyder slipper inn i det forskremte hodet mitt. God natt til alle..

Skrevet

Heldig som har en hund som hører du, da ;o)

Jeg har også en hund, men han er gammel og døv, og har liggi å snorka på sofaen hele kvelden ;0(

Skrevet

BM, hva er problemet ditt egentlig? Du elsker virkelig å latterligjøre folk. Hver gang du får sjansen griper du den. Når jeg leste nedover, ventet jeg nesten å se noe fra deg.

Til HI: Synes det var ett søtt innlegg, særlig siden jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver når du blir så lett redd. Det skal veldig lite til før jeg gjør det samme som du gjorde. Heldigvis er sjansene veldig små for at det faktisk kommer til å hende noe, men når du er i situasjonen, er du 100% sikker på at her er det noe på ferde.

Tilbake til BM: Ja det finnes vel foreninger for sånne som oss, men jeg er ganske sikker på at det finnes foreninger for sånne som deg og.

Skrevet

NN 05.28

Ta en titt på linken: ÆØÅ, æøå. Dette er noe internt mellom BK og hi.

Skrevet

Det er ikke morsomt når du resirkulerer vitser, NN 05:28. Ring meg når du får skvist et halvgodt poeng innimellom sytingen din, så skal jeg vurdere å legge litt energi i et svar, også.

Skrevet

Ja.... Forstått poenget nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...