Kathy+Oktoberjente Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Jeg testet positivt for 2 dager siden. I følge terminkalkulator er jeg 9-10 uker på vei.. jeg testet negativt (svaakt/skyggestrek etter utgått tid) for en uke siden.. kan det stemme at jeg er så langt på vei når jeg testet positivt så sent, eller må jeg ha hatt en veldig sen eggløsning? Noen tanker?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 kan hende egget har ligget i dvale en stund vettu.. Eneste måten å finne ut hvor langt du er på vei, er rett og slett en tidlig ul
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Husk, en graviditetstest kan være negativ selv om den er positiv. Men kan også være at du har blitt gravid på et annet tidspunkt enn du selv tror? Har du hatt sex mange andre ganger enn denne gangen da du mener du er 9-10 uker på vei? Iallefall så kan du få tildligere UL slik at du får visshet i dette, snakk med legen når du skal på din første kontroll;) Og foresten! Gratulerer så mye!!
Kathy+Oktoberjente Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har nå tatt tre positive tester de siste to dagene, så det er vel ikke så mye å lure på Terminen er regnet ut i fra siste mens (13.november..) og sex har vi hatt titt og ofte.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå