hva skal barnet hete? Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 okei, mann var vel kansje å overdrive:p Gutt på 19 (snart 20) Jeg er 23. Han virker veldig ok, har vært i et forhold med en alenemor før (hun var utro , derfor det ble slutt) Virker også veldig moden for alderen, men jeg er litt "redd" for å involvere meg i en som er så ung... Han virker veldig intressert i gutten min på 6 mnd, spør mye om han, vil se bilder og sånn, men jeg har ikke latt han treffe han enda. Vil liksom se det litt an først. Er liksom ikke såå lett å møte folk når man sitter alene med baby dag ut og dg inn, så skal jeg la vær å prøve bare fordi han er ung? Synspunkter?? (vet at dette inlegget passer beest på aleneforeldre debatten, men er jo aldrig noen der )
ano`num *17.03.10* Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Som 19åring hadde jeg selv en 3årng, og var klar for flere barn.... 19 år kan være både ung og alt for ungt. Om du skjønner. Synest ikke du skal tenke alder. Kanskje mer personlighet og sant Lykke til.
NoDoubt Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Viss du syns det føles riktig så syns jeg du skal gi det en sjanse. Syns og det er lurt å ikke innvolvere sønnen din så veldig enda. Men at de møter hverandre er jo greit. Men ville ikke lastt han bli en "omsorgsperson" før jeg var mer sikker på situasjonen.
tre små... Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 syns ikke du skal la være pga alder iallefall. alder sier ikke alltid så mye om en person. hvis du liker han så hvorfor ikke?
hva skal barnet hete? Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 Dere har vel rett i at man ikke skal tenke på alder, og så lenge jeg ikke involverer gutten min for mye før jeg vet litt mer, så går det vel bra:) Takk for svar
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Tenk person, ikke alder. Venninna mi på 29 er i dag lykkelig samboer med sin 21-åring. Hun har to barn fra før, og en liten på snart året med sin "unge elsker" som viste seg og være en super stepappa og far. Han er mer moden og ansvarlig enn mange 30åringer jeg kjenner, og jeg ville ikke tvilt ett sekund på at han ønsker det beste for venninna mi og hennes (deres) barn. Men se det an, bli kjent med han og ta avgjørelsen når du føler du kjenner han godt nok. Lykke til. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå