hva skal barnet hete? Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 okei, mann var vel kansje å overdrive:p Gutt på 19 (snart 20) Jeg er 23. Han virker veldig ok, har vært i et forhold med en alenemor før (hun var utro , derfor det ble slutt) Virker også veldig moden for alderen, men jeg er litt "redd" for å involvere meg i en som er så ung... Han virker veldig intressert i gutten min på 6 mnd, spør mye om han, vil se bilder og sånn, men jeg har ikke latt han treffe han enda. Vil liksom se det litt an først. Er liksom ikke såå lett å møte folk når man sitter alene med baby dag ut og dg inn, så skal jeg la vær å prøve bare fordi han er ung? Synspunkter??
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Som du sier så virker han veldig moden for alderen, og da spiller jo ikke tall-alderen noen rolle. Vi hører jo om umodne fedre på 35 år, så da er det vel bedre med en moden 19-åring!:-) Faktisk så blei en venn av meg samboer med ei alenemor da han var 18 år...hun var vel 5 år eldre og hadde to barn. Han var en kjempebra stepappa, og blei helt knust da dama dumpa ham for han hadde jo ingen rettigheter til samvær med barna etterpå!:-/ Jeg er 21, men hadde jeg møtt en grei 17-åring, så hadde jeg ikke latt alderen hindra meg.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er 25 år og har møtt en på 22... Er lite så skjer enda, men skal møte han på fredag så vi får se det an til da Det lille jeg kjenner han er veldig bra iallefall :) Men jeg også tenker litt på dette med alderen, selv om det kun er noen få år. Hadde aldri trodd jeg skulle kunne falle for en som er 2-3 år yngre enn meg...men tydelig, jeg er kjempesjarmert Det som bekymrer meg mest er at han kanskje ikke er ferdig med fest og fyll. Jeg tar meg en god fest iblandt jeg også, men jeg har jo gutten min stort sett hele tiden. Orker ikke en mann som flyr på byen til alle døgnets tider...husker jo hvordan jeg selv var når jeg var noen år yngre. For jeg ønsker meg en MANN ikke en GUTTUNGE... Signerer anonym, jeg
hva skal barnet hete? Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Er sant det dere sier, alder er jo bare et tall, så jeg får vel bare prøve å bli bedre kjent med han, så finner jeg vel fort ut om han er riktig for meg og lillegutt eller ikke:) Bekymrer meg også litt for det med festingen, men den som intet våger, intet vinner hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå