Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Føler meg flink ) Venter bare på at klærne til baby skal bli tørre, så jeg kan legge de på plass Her kan dere se stellebordet, hvis dere ønsker http://www.babydan.com/media/pictures/-300001/pictures/tarok_room_1_st2.jpg
Bianca83 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Det var veldig fint. Hvor kjøpte du det? Og pris?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Hei, kjøpte det på Happyland på Svinesund =) Kostet 1700,- Svenske =) Vet man får det på Barnas Hus og Babyshop også =) Vet ikke hva de koster der, men er ikke så ille mye dyrere =)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Har kjøpt samme serie med skuffer. Den er bare så søt. Har ikke fått satt den opp enda, men gjort plass på badet. Stellekommoden kosta 3199,- på Barnas Hus. Tror stellebordet kosta 1999,-
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Godt å se at det er flere som bruker litt penger på sånne ting Dette er jo ikke noe som lyser stellebord liksom, kan fint brukes senere også =) Ps. Er litt vanskelig og sette sammen, men går fort når du først han skjønt opplegget ;D Kjøpte sengen å vi da
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 ååå det e jo knall skjønt ) har vippestolen i tarok ) knall fine
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2008 Ææh.. finnes det vippestol også !?!?! Hvor? pris?? =p haha.. hekta på det jeg
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 ja finnes vippestol også ) kjøpte min på barnas hus... kosta vel 700 vist jeg husker riktig.... vist du blar igjennom katalogen på babydan.com.. så ser du ulike tekstiler++ som hører til tarok ) Stolen kan brukes fra nyfødt, kan legges helt ned.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå