Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Vel - vÆlkØmin te gards, di Åme. Er du virkelig sikker på at Syyyden klarer seg uten deg?
Patetica fåkksi Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Syyyden kommer til å kollapse uten meg, og Norge faller sammen når jeg har dratt igjen! Tilogmed muggene dine kommer til å flate seg ut.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Ok, da får du bare bli her - jeg nekter faktisk å skifte nick til "Lange flate ballær", bare så det er sagt. (No pun intended til det faktum at Tallulah trodde jeg var gutt.)
Ikkelektuell Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Ingen ting kan vel ta piffen av Digre mugger, kanskje bortsett fra skumle naboer...? (Du burde virkelig vurdere et selvforsvarskurs, altså).
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hva skal jeg vel med selvforsvarskurs når jeg kan daske folk med muggene mine? Ærlig talt. Naboer vet jeg for øvrig ikke om jeg har engang. Jeg mener, det står liksom navn på dørene her, men jeg ser aldri noen. Ergo er det meget mulig at jeg er så skummel at det er de som gjemmer seg for meg.
Ikkelektuell Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Det er ikke usannsynlig, siden en god del av befolkningen ser ut til å føle seg en smule truet av digre mugger. (Den delen av befolkningen som tilber dem har vel kanskje ikke bosatt seg i nabolaget ditt, da).
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Faen heller. Vet du hvor de bor? Jeg vil nemlig gjerne tilbes. I alle fall om det involverer fotmassasje, kjenner jeg.
Ikkelektuell Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Det spørs om du ikke får finne deg i at føttene ikke står først på lista over kroppsdeler som får motta massasje. Uten at jeg med dette vil uttrykke noen slags forutinntatthet mht menn, ikke i det hele tatt.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Nei, fri og bevare meg vel. Det skulle jo tatt seg ut. Hva om jeg maler tær på muggene?
Ikkelektuell Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Tja, prøv med mugger på tærne. Påmalte, vel å merke. (Eller...?)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Tror først og fremst jeg skal prøve å legge meg. Så vurdere mugger på tær, eller omvendt. Klask & dask!
Patetica fåkksi Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. januar 2008 Hvis du lener deg framover et par-tre centimeter er jeg sikker pÅÅÅ at de muggene dine nÅÅÅr fram til tÆÆÆrne. Digre mugger minner meg forresten om ei som jobba hos oss, hun stjal og fikk sparken. Ædi blædi bluse, sa jeg da.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 Stjeling er bare sooo last millennium, assa, trygdesvindel is the new loud. Går i hovedsak ut på det samme, men krever langt mindre feltarbeid. Praktisk. Du burde tipse hun blusedama om det, hun kan jo kjapt få en helt ny karriere. Ja, hvis dere har sånn derre velferdstilbud der nede i Syyyden, da. Det er jo tross alt ikke akkurat, eh, sivilisasjon vi snakker om, er det vel? Ellers: Hva har bokstaven Ø gjort mot deg, siden du diskriminerer den så veldig?
Patetica fåkksi Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. januar 2008 Øøøøøhh, den hakke gjort det grann! Bare trengte'n ikke vel! Det beste velferdstilbudet man får i Syyyden er om noen begynner å jobbe hos oss. Sitt på rævva = tjen fett. Og få sparken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå