Gå til innhold

Bilder fra postfoto !!! :o( :o( :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har fremkalt digitale bilder hos postfoto ???

Jeg sendte bestilling over nett , og mottok i dag drøyt 300 bilder av elendig kvalitet !!!

Kan ikke skylde på meg eller kamera engang , for fikk i går bildene jeg hadde fremkalt hos extrafilm, fra samme minnebrikke og kamera , og det de kunne ikke sammenlignes engang.

Er det reklamasjonsrett på sånne ting ??

Jeg skal sende de dårlige bildene på nytt et annet sted , for deisse kan og vil jeg ikke bruke.

Skal ta kontakt med Postfoto , og kopiere et av bildene på nytt og sende dem , så de ser forskjellen.

Ble så sur !

Ordner seg nok , men likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg bestilte derfra fikk jeg også elendig kvalitet =( Og det var de første bildene av gullet mitt. Ikke så kjekt når han er forvrengt i fjeset liksom :/

Gi en lyd om hvordan reklamasjonen gikk da, jeg har aldri kommet så langt..

Skrevet

Jeg jobber innen foto men i en annen kjede - hos oss tar vi alltid reklamasjoner på alvor. Er ikke kunden fornøyd prøver vi å rette opp, hvis feilen er hos oss. Kunden får selvfølgelig pengene igjen hvis vi ikke klarer å tilfredsstille h*n innen rimelighetens grenser =)

Ligger feilen hos kunden(bruk av kamera/kamerainnstillinger) er det ikke stort annet vi kan gjøre enn å vise dem hvordan ta bedre bilder neste gang.

Det står om reklamasjonsvilkårene til postfoto her:

http://postfoto.no/asp/_menu/villkor/villkor.asp

Skrevet

Jeg har også vært litt missfornøyd med Postfoto før. Bruker stort sett Eurofoto nå og der får jeg kjempefine bilder :)

Skrevet

Jeg skal ta med meg kamera/minnekort ned til en av fotografene nede i byen her , før jeg klager på noe. I tilfelle. Men de jeg fikk fra Extrafilm var jo mye bedre , fra samme minnekort.

Fargene på bildene var helt feil, og ansikter ble utydelige /difuse i kantene +++++++++++.

Har ikke vært inne igjen på postfoto igjen enda , men skal inn der.

Må bare sjekke at jeg ikke er helt på jordet først.

Men bildene var bra når jeg kjørte de iopp på min pc , på "full screen", før jeg sendte bestillingen...

Skrevet

reklamer på det.. det er for dårlig

Skrevet

Heller ikke fornøyd med postfoto, hjelper ikke at bildene er billige når ungene er helt gule i ansiktet... Leverte feil antall kopier gjorde de også.

Skrevet

det med gule fjes var jo så stygt.

bestilte 2 av en god del, og oppdaget i dag at det var ikke gjort.

Skrevet

Jeg var fornøyd med postfoto da vi bestilte bilder der ifra.. Ikke noe å klage på, men det er noen år siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...