RajaPia Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Er det noen her inne som har fremkalt digitale bilder hos postfoto ??? Jeg sendte bestilling over nett , og mottok i dag drøyt 300 bilder av elendig kvalitet !!! Kan ikke skylde på meg eller kamera engang , for fikk i går bildene jeg hadde fremkalt hos extrafilm, fra samme minnebrikke og kamera , og det de kunne ikke sammenlignes engang. Er det reklamasjonsrett på sånne ting ?? Jeg skal sende de dårlige bildene på nytt et annet sted , for deisse kan og vil jeg ikke bruke. Skal ta kontakt med Postfoto , og kopiere et av bildene på nytt og sende dem , så de ser forskjellen. Ble så sur ! Ordner seg nok , men likevel...
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Sist jeg bestilte derfra fikk jeg også elendig kvalitet =( Og det var de første bildene av gullet mitt. Ikke så kjekt når han er forvrengt i fjeset liksom :/ Gi en lyd om hvordan reklamasjonen gikk da, jeg har aldri kommet så langt..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Jeg jobber innen foto men i en annen kjede - hos oss tar vi alltid reklamasjoner på alvor. Er ikke kunden fornøyd prøver vi å rette opp, hvis feilen er hos oss. Kunden får selvfølgelig pengene igjen hvis vi ikke klarer å tilfredsstille h*n innen rimelighetens grenser =) Ligger feilen hos kunden(bruk av kamera/kamerainnstillinger) er det ikke stort annet vi kan gjøre enn å vise dem hvordan ta bedre bilder neste gang. Det står om reklamasjonsvilkårene til postfoto her: http://postfoto.no/asp/_menu/villkor/villkor.asp
kristin2 Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har også vært litt missfornøyd med Postfoto før. Bruker stort sett Eurofoto nå og der får jeg kjempefine bilder
RajaPia Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg skal ta med meg kamera/minnekort ned til en av fotografene nede i byen her , før jeg klager på noe. I tilfelle. Men de jeg fikk fra Extrafilm var jo mye bedre , fra samme minnekort. Fargene på bildene var helt feil, og ansikter ble utydelige /difuse i kantene +++++++++++. Har ikke vært inne igjen på postfoto igjen enda , men skal inn der. Må bare sjekke at jeg ikke er helt på jordet først. Men bildene var bra når jeg kjørte de iopp på min pc , på "full screen", før jeg sendte bestillingen...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 reklamer på det.. det er for dårlig
Fire småtroll Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Heller ikke fornøyd med postfoto, hjelper ikke at bildene er billige når ungene er helt gule i ansiktet... Leverte feil antall kopier gjorde de også.
RajaPia Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2008 det med gule fjes var jo så stygt. bestilte 2 av en god del, og oppdaget i dag at det var ikke gjort.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Jeg var fornøyd med postfoto da vi bestilte bilder der ifra.. Ikke noe å klage på, men det er noen år siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå