En trist mamma Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Når jeg ammer med ammepute så ligger han og "ormer" seg, klager/syter, og slipper puppen hele tiden. Det ser ut som om han har vondt og plages. Er misfornøyd og skriker. Har begynnt og legge meg i dobbeltsengen og amme han når han er slik, og 95% av gangene, går det helt problemfritt. Han storkoser seg, og spiser godt. Han er 2,5 måneder. Noen som vet hva det kan være?
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Hei;) Vi kjøpte også ammepute som jeg skulle bruke når jeg ammet lillegutten. Dette fungerte desverre ikke så bra for meg heller. Følte han aldri låg skikkelig til og at han ikke låg konfirtabelt, så jeg begynte å amme i sengen vår eller bare vanlig i sofaen.. I begynnelsen fikk jeg så vondt i nakke og skuldrer, men dette ga seg etter hvert, så da trengte jeg ikke noe som helst pute heller. Prøv med en vanlig pute å støtt opp armen med slik at du ikke blir sliten? Det fungerte for meg.. Kan være at gutten din ikke ligger behagelig? Lykke til iallefall;)
*smula* Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har aldri brukt ammepute, fikk det ikke helt til.
Kosel Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg syntes også at ammeputen bare var i veien. MEN innmari god å ha i ryggen både i sofaen og sengen:)
*1+1=2 små* Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 enig der, klarer ikke å bruke den no særlig jeg heller...hun ligger og kaver og sliter med å drikke sikkelig. Problemet er at hun begynner å bli tyngre..så jeg kjenner det litt i ryggen:P
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Jeg hater den jæ**a ammeputa. Fikk det aldri til. Mye bedre å bygge opp med tepper/puter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå