Shabby Cheap Chic Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg fikk ei jente i mars i fjor, og skal ut i jobb igjen i mars i år hvis hun får barnehageplass.. Men så er jeg gravid igjen (JIPPI).. Jeg rekker kanskje en liten tur innom jobben før jeg går ut i igjen i permisjon. Hvordan vil NAV gjøre det med foreldrepengene nå? Blir det ingen, eller får jeg en engangssum?? Håper noen har vært, eller i samme situsjon, hadde vært fint med noen svar..
sveis Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Foreldrepengene du har fått i første permisjonen teller vel på lik linje som lønn, hvis jeg har forstått det riktig. Slik at du får foreldrepenger på samme måte i neste permisjon også.
nettie med 4 små Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Svaret som har kommet før er at NAV da går ut ifra lønnen du hadde før du gikk ut i denne permisjonen. Foreldrepenger er skattbar inntekt så du har jo "jobbet" det du må... Tror jeg
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 oi, det hørtes bra ut, får ikke ringt og hørt med nav i dag hehe, men regna med at noen her inne hadde vært i samme situasjon..
Gjest mphs Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Om du har en fast jobb og jobber kun en liten stund får du likevel de nye foreldrepengene regnet ut fra jobben.
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2008 Ok det er bra å høre.. Hadde klart oss uansett men er greit med de ekstra pengene men får inn å...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå