Gå til innhold

Er jeg deprimert eller en vanlig reaksjon...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet min 11 uker gamle spire for litt over 5 uker siden. Grådig trist selvfølgelig,men det gikk no på et vis...

For 3 dager siden fortalte min søster meg at hun var gravid,ble litt sjokka,men selvfølgelig glad på hennes vegne.

I dag har jeg fått en reaksjon på det, føler at familien blir mer glad for at hun er gravid enn når jeg var det. De har et litt mer stabilt forhold, så føler at hun "fortjente" det mer enn meg... Føler at familien synes det nesten var til det beste at jeg mistet...

Jeg gråter og føler det at ingen skjønner meg! De vet ikke hva de skal si, snakker som om jeg ikke liksom skulle vært gravid jeg også nå! Bare sier hvor kjekt det er for hun..... Samboeren min kan jeg ivertfall ikke snakke med, han er utrolig lite forståelsesfull og har i grunn lyst å kaste ut hele fyren! Vi krangler bare for det meste...

Ble sikkert litt rotete dette her,ikke så lett å skrive ned alt som bobler inni meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at du har lov til å ha di sorg og dine følelsar. Det er reelt for deg, og difor er det viktig. tenk ikkje så mykje på kva andre tenker og trur.

forstår at det kan virke sårt det med søstra di, men du veit kva du føler og det er det som er sannheten for deg om det ikkje er det for alle andre.

Skrevet

Det er jo naturlig at du får en reaksjon på en sa, men leser liksom litt mellom linjene på innlegget ditt, og føler at det kanskje er mer i livet ditt som ikke er helt bra?? Var SA begert som rant over? Du kan jo sjekke linken og se om du kjenner deg igjen..

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321339

Skrevet

Det var nok et beger som rant over ja, har bare ikke helt tort å innrømme det enda...

Takk skal dere ha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...