Gå til innhold

er det ikke rart hvordan alle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skal hipse og hoppe de små og riste armene ut av ledd????

litt overdrevet her nå men, noen som skjønner hva jeg mener??

snuppa ser helt sjokkskadet ut mange ganger stakkar, også gir jeg ikke beskjed til dem om at dem ikke trenger å "riste" henne fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal si det... har et lite problem der.. får sååå dårlig sammvittighet for tulla mi...

gjør ALT for dattera mi, hvorfor klarer jeg ikke si til folk: ikke gjør sånn!!???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UFF.. har det samme problemet der må jeg innrømme. de hadde nok ikke likt at vi hadde gjort sånn med dems barn. vet ikke helt hvordan man kan få sagt det. noen klarer jo rett og slett ikke la barna være ifred. MÅ bare bort å dulle slik at de våkner og blir survette. men da er det rett tilbake til mamman ja. for det orker de ikke. hun er sikkert sulten begynner mange. UFF skulle jo tro at de ikke tror vi mammaer vet barnas behov.

Skrevet

i know!!! sulten eller mageknip!!! det er alltid ett av de to, for babyer på 4 mnd er ikke gamle nok til å være litt skeptiske overfor folk de ikke ser hver dag (les besteforeldre).. :P

hadde det bare vært så vel at jeg fikk tulla tilbake med en gang hun skriker; noen (les farmor) tviholder på henne i håp om at hun skal roe seg - men hun skriker fordi hun ikke føler seg trygg/ er usikker.. må jo rive henne ut av armene for å få henne!!!

vanskelig å være førstegangsmamma når man føler man alltid må overbevise andre om at man kjenner barnet sitt best... =/

uff, hjertesukk fra meg.. hihi =)

Skrevet

JA rart det der. tuppa mi har jo kolikk og da synes jeg det er godt når hun får sove. så hun får slappe av litt også. og enkelte løper når hun bare beveger seg litt. men er jo ikke dermed sagt at hun har våknet. kanskje vi får slå i bordet.. hehe. jeg vet med meg selv at jeg kommer til å bli såååå sint en vakker dag. og det er ikke bra det heller. bestefaren er litt fortvilet for han sier. "hvorfor må du gråte hver gang jeg holder deg." men tror det er fordi han er for brå og skal klå. ikke sånn klå da. men MÅ liksom prøve å kile,duller i fjeset osv. hun er da bare 3mnd tenker jeg for meg selv. og hun er ikke vant med at vi gjør sånn. hun liker IKKE dulling. hvertfall ikke når hun er trøtt eller spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...