Gå til innhold

Symptomer . . .

Bella74 * baby 2 i magen :)*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare innom her for å høre: jeg venter ikke mensen før om 5 dager, men i dag og hver dag siden EL har jeg hatt sterke murringer, kvalm litt nå og da, samt at idag hadde jeg litt mørkebrunt utflod/blod i en time eller to.. skjønte ingenting siden mensen bruker å være på klokka presis med 28 dadgers syklus... Hva kan dette være, er det noe tegn på en spire eller hva..? føler meg helt borte vekk siden jeg ikke skjønner noe her :))

Takker så gjerne for svar :))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må svare på din jeg også da, når du svarte på min:)

Synes dette høres positivt ut jeg da. Har hatt disse sympt jeg også, utenom spotting, men vonde pupper i tillegg. Men har jo ikke tatt testen enda som sagt..

Skrevet

Vanskelig å si, men det kan jo selvsagt være festeblødning.

Jeg hadde også mye murring helt fra EL, noe som ga seg i dagene før IKM. Ømme bryster fikk jeg rundt IKM...

Lykke til da :)

Skrevet

Hei! Opplevde akkurat det samme igår,har som regel også ikm på timen,men igår 5 dager før ikm fikk jeg en liten blødning,brunlig utflod i et par timer,har murringer og er kvalm,dette har vart i et par dager nå. Håper så indelig at dette,er en festeblødning eller spotting eller hva det nå er...

Skrevet

Jeg hadde brun utflod før jeg testet meg, og var selvfølgelig sikker på at jeg ikke var gravid. For sikkerhetsskyld tok jeg en ny test 4 dager etterpå, men hadde egentlig ikke tenkt til å gjøre det da jeg var helt sikker på at jeg hadde fått mensen (blødde litt, måtte bruke truseinnlegg), men jeg testet POSITIVT. Jeg hadde småblødninger/spotting i over 10 dager jeg, og fikk målt hCG og tok ultralyd og alt ser foreløpig fint ut, så man kan fint være gravid til tross for disse "småblødningene":-))

Lykke til!

Skrevet

Tjoho,godt å høre det! Stikkingen i siden å kvalmen minner meg veldig mye om forrje graviditet,så håper håper. Men begynner kvalmen så tilig denne gangen kan det jo bli artig,spydde nesten hver dag hele svangerskapet sist...men det er jo værd det da..:)

Skrevet

jeg spottet frs el og til en dag etter ikm, og jeg er gravid,om dette går bra får vi en septemberbaby! er 5+2 i dag. er litt tilbakeholden siden jeg har hatt en ma i uke 16 for to år siden

Skrevet

oi oi så spennende... hvordan skal jeg klare å vente med testingen? status er den samme idag, kvalmen kommer og går, ømme bryster osv. . skal nok holde meg vekk fra testning for dette kan jo bare være noe forbigående :S . .

Uansett supert å høre masse fra dere, dere får meg til å holde motet skikkelig oppe :)) Denne perioden er uansett spennende, vi ønsker oss sååå en liten søt en.

Lykke til alle der ute !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...