Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 har hatt væske som kommer fra brystene allerede fra jeg var rundt 20 uker. den har vært tykk og gul. nå er jeg i begynnelsen av uke 40, og nå har den plutselig blitt HELT gjennomsiktig og blank. akkurat som vann. hva kommer dette av?? ehm. nysgjerrig. mulig det er jeg som er helt fjern, og burde vite, men det gjør jeg ikke. hehe
BlåklokkaVest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Har vært sånn med meg også. Tror det kan ha noe med å gjøre at du nå kanskje produserer mer råmelk enn før, og den første melken som kommer ut er nesten helt blank. Slik vil det nok være når du en gang begynner å amme også. Den første melken er som skummetmelk, mens hvis du kniper ut litt melk etter at barnet er ferdig å amme, så er den nesten gul som fløte. Det er derfor en blir anbefalt å begynne å amme på det brystet en stoppet med sist: for at barnet skal få i seg mest mulig av den fete melken som ligger innerst :-)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Har også hatt råmelk i brystene siden jeg var i noen av de første 20 ukene. Husker ikke helt nøyaktig. Min er blank og når den størtner blir det hvitt. Er i uke 33 nå, og den har ikke forandret seg. Har måtte bruke ammeinnlegg hele tiden, for ellers får jeg lekkasje.. Syntes det var tidlig nok ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå