Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hei:) Så utrolig nydelig jenta di er:) Så på hjemmesiden din og ble helt betatt, hun var superskjønn:) Leste om deg også og ble litt nysgjerrig, har du fått lappen? Lykke til med prøving også, håper dere får en liten spire snart:D
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 hei:) tusen takk,hun er bare verdens vakkreste (synes vi da).Lappen klarte jeg 31mai,så det har blitt mye kjøring for å si det slikt!Har fått drømmejobben,så det er litt dumt å bli gravid,men vi vil ha to som er litt tette vi da:) har du en hejmmeside?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Hadde hjemmeside men den er ikke oppdatert på et år eller noe:P www.lisamfamilie.piczo.com Passord: lillemy Men vi har blogg: www.noahlille.blogspot.com den oppdateres litt oftere, men er ganske ny:) Skjønner godt at dere syntes hun er verdens nydeligste, hun var kjempe herlig:) Gratulerer med lappen:) Den er kjekk og ha:) Og gratulerer med ny jobb, skjønner godt at det ikke passer helt å bli gravid da, men det gjør det jo aldri:P Koselig med to tette da:)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 begynte i ny jobb så smått i sept,men fullt 1 nov,er jo sååå baby syk og når gubben sa at vi må jo bare ha en til den 24 des,så kastet vi alt av p-piller i do!ha ha ha!ja,ja,må jo ha en til:) skal titte på siden din jeg,min er heller ikke blitt oppdatert siden i sommer tror jeg,enda det er mye mas fra alle besteforeldre der ute:)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 så utrolig nydelig han var da:) ble han født fortidlig?kan jeg spør hvor dere holder til? vi bor i østfold:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2008 Takk:) Ja han kom 6 uker før tiden, stakkars.. Vi bor i Oslo, men jeg kommer fra Horten:)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 stakkars lille:) var jo bare så nydelig han da:) vakkert navn dere har til han. Å,da er ikke verden stor nei.Mannen min er fra Moss,men jeg kommer fra vestlandet (var det vi traff hverandre),så flyttet vi hit.Føler meg så gammel når jeg tenker på hvor fort tiden har gått!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2008 Tusen takk, veldig fornøyd med navnet hans:) Syntes snuppa ders også har et nydelig navn:) Hun passet så godt til det:) Hehe, verden er bitteliten, litt skremmende noen ganger:) Trives du i Moss? Hihi, man blir fort gammel når man får barn, ble gravid når jeg var 19 og nå er jeg snart 22:)Tiden flyyyyyr...
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 trives kjempe godt her jeg:) har bodd her i mange år nå jeg ble gravid når jeg var 21år og er nå 24,tia flyr fortere enn supermann ha ha ha:D koselig å prate med deg:) men tror jeg skal hoppe i seng,er tidlig morgen og vi skal i prinsesse bursdag i morgen:) hi hi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå