Gå til innhold

Jenta mi har hatt feber siden mandagkveld av en virusinfeksjon. Vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var hun feberfri og i ganske ok form, men i dag har hun ligget på sofaen med feber igjen som resten av uka. Trodde virus skulle gå fortere over. Har ikke vært borti noe lignende utenom at det har vært f.eks. ørebetennelse. Når skal dette gå over?? Hun har så vondt stakkars (er 4 år). Vondt i halsen og hoste er hovedsymptomene nå og feber rundt 39.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært borti det her? Trodde virus skulle være over på en 3 dagers tid jeg..

Skrevet

Kan være vanlig, men hun kan jo også ha fått en bakteriell infeksjon etterhvert... Ville sjekket det på mandag, hvis feberen fremdeles er over 39. Lille-jenta mi har vært slik i en uke hun og, ble bedre i går, men tror du ikke hun har fått vannkopper i dag da......Greier nok å bruke opp sykt-barn dagene mine i januar, i år ja.....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Var hos legen med min 3åring på onsdag, for samme greiene. Legen sa det kunne gå 1-2 uker før det gikk over, hadde det ikke da gått over, så var det blitt til noe annet...

Skrevet

Ja får vel bare ha tålmodighet. Er så vondt å se henne slik. Har bare grått i hele dag og sover dårlig nå. Har vært hos legen to ganger denne uken. :(

Skrevet

uff,stakkars lita.Ta med lille jente til lege du.

Blir både du og jenta di roligere :)

God bedring

Skrevet

Huff! Det hørtes ikke oppløftende ut!

Skrevet

Har vært hos legen 2 ganger denne uka, sist på torsdagkveld. Så får vel bare se det an litt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...