Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hver gang jeg får høyrere puls, ved f.eks kynnere, så merker jeg blodtrykket mitt fra nedre rygg, derfra sprer det seg oppover nakken min og bakhodet.. det er ordentlig ubehagelig.. noen som vet hva det kan komme av? går det an å måle sitt eget blodtrykk ved å ta pulsen?
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Nei,det går ikke ann..Du må da annskaffe deg en BT-måler..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Har det akkuratt som du beskriver her med pulsen... jeg kjenner det prikker fra nakken og helt ned i ryggen...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Kjøp deg en BTmåler fra apoteket, og sjekk den med legens apparat for å se om det er stor forskjell.. Og før du rekker det, ring på føden- så kan de helt sikkert forklare deg hvorfor det er slik som du beskriver..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Dette har jeg også! Det gjør faktisk vondt hver gang det skjer.. Noen som kan svarepå hva det er for noe? kan det f.eks være tegn på begynnende svangerskapsforgiftning, altså høyt blodtrykk?
15.mai :) Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 målte med en BT måler hjemme og hadde veldig høyt blodtrykk, og da jeg ringte og sa det til jordmor fikk jeg ordentlig kjeft for å måle selv. De liker ikke at man driver og måler selv, for det kan ofte bli feil og da blir man mer stresset og øker enda mer, som i mitt tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå