Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Den var laget som et hjerte med røde roser. Og da ikke som bukett men som oppsats. tung som et uvær men gjorde seg veldig bra:)
brooklyn Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 5 mørkerøde kalaliljer som matchet hårfargen min.. var dødsskeptisk, ville egentlig ha hvite, men er kjempeglad jeg gikk for den litt"uvanlige" kalalilje-varianten:)
manonym Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Den var nydelig! Husker ikke helt, men var formet litt som en dråpe, hvite roser, hvite orkideer, og noen blå blomster, og litt grønt.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 http://isabelandrea.piczo.com/?g=46954237&cr=6 her kan du se:) den var perfekt for meg bordedkorasjonene var nesten like og det samme til brudepikene
*Rutletutt* Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2008 Nyyydelig! Jeg er også veldig glad i hvitt. Du var jo en helt fantastisk nydelig brud da, vakker kjole! Jenta deres var jo kjempeskjønn - veldig flott den kjolen hun hadde også.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 tusen takk:) kjøpte kjolen brukt 9mnd før bryllupet og har aldri angret på det valget!Kjolen til jenta vår er kjøpt i Scotland (pappa bor der),den har vi enda,men min er solgt.
*Rutletutt* Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. januar 2008 Har en liten frøken selv (som er ca halvannet når vi gifter oss i 2009) og jeg gleder meg jo nesten like mye til å finne kjole til henne som til meg selv, he he;o) Gutten vår skal samboer få bestemme hva skal ha på seg - siden de to skal være mest mulig likt kledt (har vi sett for oss da).
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 19. januar 2008 #12 Skrevet 19. januar 2008 Hadde en enkel hvit Callalilje med et grønt blad... Tror det ligger bilde på profilen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå