Gå til innhold

Mange som fortsatt mener at Mcanns er skyldige

Anbefalte innlegg

Skrevet

i Madeleines forsvinning? Akkurat sett en dokumentar på NRK......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg mener det, men vet ikke hvorfor....

Skrevet

Jeg tror ikke de er skyldige. Har aldri trodd det heller da. Men det er noe merkelig med de, men det kan jo bare være slik de fremstår i media da. Tror ikke de hadde kommet til å kjøre seg selv så nærme konkurs hvis de hadde drept henne selv

Skrevet

Så også den!

Magefølelsen sier at de ikke har gjort det, men er vanskelig å si.

Off, syns ihvertfall veldig synd i de hvis de ikke har gjort det. Forsåvidt hvis de har gjort det også, for da er de syke i hodet. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis det hadde skjedd mitt barn....

Skrevet

Hvis de har gjort det er ikke bare de syke i hodet.....hvor mange har venner som er villige til å dekke over et drap på et barn? Og hvor mange er villige til å hjelpe side venner i en slik situasjon? Ikke mange av dem tror jeg. Var veldig greit å se dokumentaren, for da fikk man et bedre bilde av avstanden til restauranten og ikke minst det faktum at verandadøren faktisk ikke var låst. Har hele tiden forstått det slik at kun et vindu var ulåst. Har heller aldri trodd de var skyldige. Analysere hvordan de snakker til media osv blir jo bare håpløst....ingen som vet hvordan de hadde reagert i samme situasjon og ingen vet hva de har tatt av piller for å overleve dagene.

Skrevet

Jeg velger å tro at de ikke er skyldige! Håper for alt i verden at jeg har rett!

Men det som er litt rart i denne saken, som de og undrestrekte tilslutt, er at ei 3 år (kanske 4 år) gammel jente er borte!

Skrevet

Og at fpkus dessverre har en tendens til å gli bort fra det!

Håper virkelig sannheten kommer fram for en dag!!

Skrevet

Jeg syns det virker som om de vet mere enn de vil ut med,men det betyr dermed ikke at jeg tror de har drept henne selv...

Skrevet

trur ikkje at dei er skuldige, men no såg eg ikkje den dokuen. har heile tida trudd at nokon har tatt jenta. Om dei skulle gjort det, kvifor finn dei ikkje levningane då? tenker at skulle dei ha gjort det, villle handlingane i ettertid vore prega av lite gjennomtenkte ting pga sjokk, sorg osv, og difor ville jenta vore lett å finne. Dei har jo fleire barn som har det heilt ok.

Skrevet

Så også den dokumentaren (som ble et resultat av et annet innlegg her fra meg) Gleder meg til å få fasiten en gang i fremtiden.

Er helt sikker på at den dukker opp en dag.

Men helt ærlig. Jeg vet ikke hva jeg tror, eller håper på.

Hva som pr i dag vil bli sett på som det beste?

At hun er bortført og tatt godt vare på, ble drept med et uhell, eller mishandlet/skadet/torturert/drept av en ukjent.

Selvfølgelig det første, men det virker lite sannsynlig.

Skrevet

Jeg tror ikke de er skyldige i kidnappingen eller et evt drap.

....MEN de er definitivt skyldige i å ha satt sine barn i fare...

Man lar ikke barna ligge alene, mens man selv er utomhus og koser seg. Uansett avstanden til huset. (Så lenge man er lenger borte enn husets terrasse da...).

Skrevet

Uansett om de er skyldige eller ikke. De har gjort alt feil i forhold til media.

I tillegg er politiet i Portugal av de absolutt dårligste i hele Europa.

Jeg stusset forøvrig veldig på hvor mange detaljer faren husket av den siste gangen han så til unga. Det var rene avhandlingen av tanker, følelser, tidspunkt og hva han gjorde. Å se til unga er ingen stor følelses messig sak, ihvertfall opplever ikke jeg det når jeg ser til mine unger etter at de har sovnet.

En annen ting var "beviset" deres at de bare hadde tatt en tur til Huelva. Litt for tilfeldig at de hadde med film-vennen sin med på den turen. mener nå jeg...

De sa selv i starten at de ikke hadde møtt på noen i gatene der på kvelden i dagene da hadde vært der, men mener allikevel at det er noen som må ha observert dem over flere dager og slått til på riktig tidspunkt. En slik person eller personer, ville noen på et eller annet tidspunkt ha blitt sett av noen. Jeg kan ikke helt se hvordan denne eller disse skulle greie å observere leiligheten dems på en ikke-mistenksom måte i en folketom gate.

Dette blir selvfølgelig bare spekulasjoner, men jeg forstår ihvertfall media som stusser over slike utallelser.

Vi får vel svaret om noen uker nå som DNA prøvene er klare og de nå vurderer om det skal reises sak mot foreldrene eller ei...

Skrevet

Jeg tenker titt og ofte over hvor heldig jeg er som har barna mine når jeg går inn og sjekker dem om kvelden. De er så fredelige og herlkige der de ligger og er trygge og gode. Så jeg syns ikke det var unormalt.

Den turen til huelva hadde de jo tatt lenge før de ble mistenkte?!

Ellers syns jeg det er rart at de ikke kan finne ut noe på kilometerstanden på bilen. Det var jo en leiebil så kilometerstanden ble sikkert notert ned da de begynte å leie den. Så eventuelt 2 turer til Huelva burde kanskje vært mulig å regne ut?!

Tror uansett ikke de hadde med ei død datter i bilen når de hadde med en kamerat og kameramannen hans...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...