Gå til innhold

Det ser visst ut til at jeg hører til her :-)


catm

Anbefalte innlegg

Jeg og mini ønsker oss selv velkommen til september klubben, spira er nr 3 til min mann og meg. Planlagt så det holder, men av en eller annen grunn er jeg i sjokk og helt nummen til tross for det er 3 uker siden jeg tok testen. Noen flere som har merkelig reaksjon selv om det er planlagt? Har forøvrig termin 10. sep.

 

catm76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår var også planlagt, men skal si vi ble nervøse da testen var pos forrige helg!

Vi gikk rundt oss selv og fniste og skalv første dagen etter pos.test:) Det blir jo en helt ny verden for oss, så det var jo et lite sjokk selv om det var planlagt..Endelig liksom!

 

Men vi tør ikke helt å slippe jubelen løs, det er jo tidlig enda, og vi er redd for hva som kan gå galt. Jeg er 5.0 i dag..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan planlegge graviditeten aldri så lenge, når den endelig kommer, blir en sjokkert!!! eg vart livredd...det er nr to så vet ka eg går til...problemet var...har fortrengt alt det tøffe med svangerskapet og fokusert på det positive...når eg sto med testen i handa husket eg det negative også...fødselen...auuuu...bekymringene....KVALMEN...svimmelheten, trøtt, krampene under beina....huff...ikke lett men vi er overlykkelig...tross i alle plagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...