Nullenusken Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Har så utrooolig vondt i puppene!!!!!!!!!! Gjør bare vondt på undersiden og på siden mot armhulene, på begge to... VERKER!!!!! Noen som verket på den måten da de ble gravide??? Eller var det på en annen måte du fikk ømme pupper? Gjør virkelig virkelig vondt....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Dette høres AKKURAT ut som da jeg ble gravid nå!! Bare se Nusken, det blir som jeg sa til det tidligere!!! Ta en test om en 3-4 dager!!!
Nullenusken Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Ikke gi meg håp nå da, Trultemora! hihi... Er så lei av å bli skuffet... Har vært sånn et par ganger før, men ikke sååå vondt... (og de gangene har TR vært ekstra vond...)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jupp akkurat slik det var vondt denne gangen.. Så ta deg en test du :-)
Nullenusken Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 Har IKM i løpet av neste uke en gang, så skal teste om noen dager ja! Antar det fortsatt er for tidlig nå....
Nullenusken Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Begynner nesten gråte nå, for det gjør så vondt...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Denne gangen her så hadde jeg så vondt fra kragebeinet til under armhulene, nedover armene helt ned til fingrere og i hele puppeområdet!!! Jeg hadde så vondt denne gangen her at jeg satte meg ned å grine altså flere ganger!!! Jeg begynte å få disse smertene ca 1.5 uke før IKM! Ta deg et par paracet du snuppa og prøv og slapp av! Krysser fingrene og håper at det har klaffa for dere denne gangenher ja!!! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå