FanteGuri Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Vet jo hva de skulle gjøre, men likevel.. Er litt bekymret for at de skal drikke han fullstendig ut av sans og samling.. Ikke noe gøy å få hjem en drita full fyr, som kommer å legger seg på samme rom som meg og ungen, og stiiiinker fyll.. Nesten så jeg har lyst til å be han legge seg på gjesterommet... Måtte bare klage litt..
Stor_smil Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Hehe.. fare for ett fyllesvin som ramler inn døren i natt ja..tihi ;-) Her hadde gjesterommet/sofaen vært en selvfølge.. ville ikke hatt han inn i "min" seng.. den er forbeholdt edru mennesker, så lenge vi ikke har vært ute begge to ;-)
FanteGuri Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Senga vår er veldig viktig for han, hvis jeg jager han ut av den, da kommer han til å bli veldig fornermet, så jeg kan visst ikke gjøre det.. Skjønn det, den som vil...
Stor_smil Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Kanskje han ikke merker forskjell dersom du viser veien til gjesterommet i natt..hihi.. så kan du jo legge til: Jeg legger meg på gjesterommet i natt jeg...hehe.. så blir han kanskje litt overrasket når han våkner !! (og da husker han selvsagt ikke at det var du som fulgte han inn der..) Huf. nei, får håpe han er i bedre form enn det når han komme hjem
FanteGuri Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 hehehe, nå måtte jeg le.. Håper ikke han er så bortreist nei, at han ikke merker at han blir lagt i gjestesenga.. Hehe, at jeg i det hele tatt må legge han, håper han klarer å legge seg selv.. Hihi..
*Rutletutt* Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Be ham legge seg på gjesterommet da vel;o) Her har vi ordning med at jeg enten drar til mammae og pappa (5 min unna) og sover med ungene eller at han ligger hos sine foreldre (15 min unna) når han er ute. Jeg får ikke sove før han kommer hjem...og jeg sover lite nok fra før for å si det sånn;o/
Sololight Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Har også en mann som ABSOLUTT må ligge i sin egen seng- så du er ikke alene om det:-) Du får snu han vekk fra deg når han har sovnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå