Gå til innhold

Har så lyst å fri til sambo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den at vi er på ferie på valentindagen. Og har kjempe lyst å fri til sambo.. Vet jo at tradisjonen tro så skal jeg vente til 29 feb.. men da er vi jo hjemme igjen og blir da ikke like spesielt føler jeg...

Siden vi skal bort å reise har vi ikke råd til å kjøpe ringer.. Men vi har like fletteringer.. Kunne disse brukes som evt forlovelsesringer til vi har råd til å kjøpe nye?? Og hvordan skulle jeg fridd til han? Er jo ikke enkelt dette..Selv om ting går opp og ned er jeg sikker på at han er mannen jeg vil leve resten av mitt liv med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅ;) så søtt ;) Ja bruk de ringene dere har fra før, å kjøp heller nye når dere har råd til det :) er ikke ringene som er viktigst :)

You go girl ;)

Skrevet

Spiller ingen rolle hvile ringer dere bruker.

Hvis dere har ringer dere bruker til vanlig fra før. ville jeg brukt dem som forlovelsesringer jeg. Hvis ikke vil dere jo ha 3 ringer når dere gifter dere, hvis dere skal ha nye gifteringer også.

For meg er forlovelsesringen min kun et symbol på kjærlighet og "avtalen" vår om å gifte oss, spiller ingen rolle hvor ringen kommer fra/koster osv. Er bare godt å ha noe å tvinne på når jeg savner ham. =)

FRI TIL HAM! Alltid mye kosligere å fri når man er på ferie, som oftest er dette en uke uten kranling, men ekstra mye sex og mye alenetid.

En forlovelse er prikken over i-en, spesielt i en atmosfære langt unna klesvask og støvsuging.

Lykke til!

Skrevet

Huff.. er så skummelt! Men jeg har veldig lyst å gjøre det.. Og så koselig på valentindagen da! Men hvordan? må tenke lenge på det ja! Forberede meg før avreise i allefall..

Skrevet

Hei...

Jeg fridde til sambo i fjor...=oD...

Var drit nervøs, men han sa ja =o) hihi...Men nå gjorde jeg ikke så mye ut av det da, siden jeg var nervøs...Ble bare kluss og greier...hehehe...Spurte han rett ut om han ville gifte seg med meg...

Hahaha..han så bare dumt på meg og sa ja...Så tok jeg fram ringene, da ble han jo helt vill i øya...haha..tror jeg tok noe fra han stakkar...Men når han var så jæ**** treig så får det bare være...

Så bare slå til...=o) Du skal se det går bra=o)

Lykke til...

Skrevet

Hvis du har lyst til å fri,så gjør du det. Selv synes jeg det er mannens oppgave,men det finnes jo ikke noe fasitsvar på dette.

Hvilken dag du velger,er vel ikke det viktigste,det viktigste er at du får den dagen som du selv ønsker at den skal være. Er det første februar,femte ,fjortene, 29 eller tredje mars,bør ikke ha noe å bety.

Hvilke ringer dere bruker,synes jeg heller ikke har noe å si,dere bruker ringer som dere er fornøyde med,det er dere dette handler om og ingen andre. Det er dere som er glad i hverandre og finner ut hvordan dere vil ha det,det er faktisk de som ikke har ringer i det hele tatt.

Lykke til,håper vi får høre hvordan det gikk.

Skrevet

Oi, så moro :) Hvor er det dere skal reise da? Du kan jo fri i forbindelse med en aktivitet dere har planlagt å gjøre som du vet at han liker veldig godt. Slik at det blir prikken over i'en på en måte? Er litt vanskelig å komme med råd når en ikke vet hva dere skal.

Ellers er det jo noen som har puttet ringen i et champagneglass e.l men da er det jo alltids faren for at han kommer til å drikke den ;) Jeg syns du skal ta den helt ut og gå ned på kne ;D Tipper han kommer til å bli overrasket!!!

Skrevet

Fri i vei :-) Jeg fridde til min mann på hans bursdag, og den er ikke 29/2 i alle fall ;-) Vi hadde ikke forlovelsesringer. Vi ventet til vi skulle gifte oss med å kjøpe ringer, men så giftet vi oss etter 6 mnd da.

LYKKE TIL :-)

Skrevet

Jeg fridde til min sambo nå i desember. Ingen ringer ennå, for jeg har så tjukke fingrer for tiden.. Men ringene er jo ikke det viktigste! Så de skal vi kose oss med å kjøpe til våren en gang =O)

YOU GO GIRL =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...