Gå til innhold

Litt bekymret....

SyngeDama og Rockeprinsen♫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig igår oppdaget jeg en kul jeg har i bakhodet på høyre side..

Den er vond når jeg klemmer på den, og er ganske stor..

Jeg har ikke dunket hodet, eller jeg gjorde det men det er iallefall 2 uker siden......

Blir litt bekymret jeg....siden den er så vond. Jeg kjenner nesten ikke at den er der hvis jeg ikke trykker på den...

Noen som har ide???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvise?? Får håpe det bare er det.. kan jo være den ligger godt inne i en hårsekk, og gjør skikkelig vondt.... er det rødt rundt eller noe??

Skrevet

Hvis det er en kvise så er den diger..

Kulen er kanskje 2 cm i diameter...

Mannen min prøvde å se på dne ista, men kunne ikke se noe..bare kjenne den...

Skrevet

Det høyres ganske typisk ut for ei kvise på hodet:) Dei kjennes/er ofte litt større enn om du f eks hadde den i ansiktet. og trenger ikkje vere rødt i huda:)

Skrevet

Kan være noe ala kong.. Det er i kvisekategorien.., men er mye større.., ømmere og kommer ikke noe ut av den..

Skrevet

Ok =) Da håper vi på det...

Noe ide om hvor lenge de er der?

Tusen takk for svar..

Skrevet

Det varierer mye.. Det beste er om du klarer og ikke irritere den.. Alt fra noen dager til flere uker... Men om den ikke er borte innen en uke ville jeg kontakte lege..Det er enkelte kong`er som ikke forsvinner av seg selv og som må snittes opp for og bli kvitt verket.. =)

Skrevet

Broren min hadde den diiiger kul i bakhodet for en stund siden. Den var sikkert 2X4 cm og 1 cm tykk. Dukket plutselig opp, og den var øm. Legen konkluderte med at det var en fettkul. Den kunne opereres bort eller så ville den muligens forsvinne av seg selv. Den forsvant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...