Gå til innhold

amming av store barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor i all verden ammer man/dere barn opptil 2-3-4 års alderen???

må bare spørre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri gjort det sjøl - ikke nok melk. Men hvorfor ikke??

Skrevet

spør på dib i steden hvis du er ut etter å provosere...

Skrevet

Tror nok du bare vil provosere.. håper det for din skyld i allefall.

Ammet til knøttet var 2 1/2, bare kosepupp, hun spiste fullverdig kost selvfølgelig. Det er min privatsak, og noe vi gjorde hjemme etter barnehage og på kvelden. Det skal nevnes at hun har vært utrolig lite syk, og har knapt hatt rennende nese. I tillegg er hun ett veldig trygt barn, noe de har bemerket flere ganger i barnehagen. En harmonisk unge som jeg ikke har hatt mye utfordringer med, og jeg tror det skyldes ammingen og kosen og tryggheten hun har fått med det. En liten stund etter en slitsom dag i barnehagen og hun var som ett nytt barn, det var ren energi-innsprøytning.

Alle må få velge selv, og jeg dømmer ikke de som slutter tidlig- ønsker derfor ikke at noen dømmer meg for det jeg mener er, og føles riktig, for mitt barn.

Skrevet

Jeg venter mitt første barn, så har ikke erfaring, Men trodde at en av grunnene til at noen ammet så lenge var helsemessige fordeler for både mor og barn... tror det er gjort mye forskning som har vist det... WHO anbefaler jo at man skal amme til barnet er 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...