Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Flere enn meg som synes det er unødvendig å amme når folk sitter å spiser, gå rundt i butikker å gjøre det osv?? Også de som ammer barnet til 2-3-4 års alderen, - hvorfor i all verden gjør man/dere det? må bare spørre.. spent på hvordan mitt forhold til amming blir når babyen kommer?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Er helt enig med deg!! Syns det ikke helt passer seg å amme hvor som helst!! Jeg føler ubehag når jeg ser folk amme på "åpen gate".. Aner ikke hvorfor de ammer til barna er så store!! Det syns jeg er litt ekkelt, rett og slett.. sorry, men det er bare sånn jeg er... Er spent jeg åsså, men tror jeg bare kommer til å amme barnet mitt det første året..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 oi, min tanke tvilling når det gjelder dette- jeg som spurte takk takk!
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Man trenger kanskje ikke å blotte puppene helt for gud og enhvermann.. men heller være litt diskre. ammet ofte lillemann på kafe. når han enda var så liten at kafe var aktuelt.. Ser ikke noe galt med det?! En sulten baby lar seg ikke vente på maten for å si d sånn!! Men det er litt slitsomt å måtte gå inn på en kafe for å amme.. og lite koselig å sitte på en benk og amme! Synes det skulle vært mye mer lagt tilrette for småbarnsmødre. Flere stelle/AMMEROM på kjøpesentrene!! som ikke er nedtagga og fulle av dritt..
*Willow* Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg ser ikke noe problem med å amme offentlig, man trenger selvsagt ikke sitte å slenge på puppene, men ungen må jo ha mat.. Hvorfor man velger å amme "lenge" fins det vel mange grunner til, bl.a anbefaler jo WHO at man ammer til barnet er 2 år. Noen er for selvavenning kanskje..alle har sine grunner til å amme,"lenge" på lik linja som alle som slutter "tidlig" har sine grunner. Jeg har i motsetning til deg ingen problem med offentlig amming eller langtidsamming, men har skjønt at det er et hett tema...
2SmåTroll Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 offentlig amming er en ting, går jo ann og være diskret. Jeg stod på jobb en dag og det kom en bort til kassa mi med ungen på puppen. Trenger ikke stå og skal kjøpe noe med en unge på puppen rett foran andre.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er enig. Blir liksom litt flau når mødre blotter brystene i full offentlighet og tenker at sånn skal ikke jeg gjøre. Synes forøvrig det ser koselig ut med en liten ammeklubb på kafè da, bare man gjør det diskret. Det går vel også ann å ta med seg pumpet melk på flaske om man VET at man skal f.eks på kjøpesentre..?
Mini nr 2 i mars Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Sier bare: ammeforkle er en super oppfinnelse!!! Det skal jeg så absolutt benytte meg av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå