Gå til innhold

vet dere, nå ble jeg trist :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har flust av nærbilder av magen gjennom graviditeten.

Men ikke et ENESTE "normalt" bilde av meg selv med mage. Når vi er ute på tur/på fest/i jula, i slike omstendigheter liksom. Bare magen helt close up.. Ingen som viser hvor flott jeg egentlig har følt meg..

Så nå har jeg bare lyst å gråte.. lurer på om jeg er litt hormonell likavell.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... Kanskje andre rundt deg har bilder? send en melling eller mail om at bilder mottaes med takk:)

Skrevet

er fortsatt gravid, men har 20 dager igjen og føler meg ikke like flott som jeg har gjort til nå. Passer ikke inn i mammabuksene lengre, så det blir liksom bare kosebuksa. ingen spesiell glød som jeg føler jeg har hatt tidligere ;) hehe.. bare stor å lei nå :P

jeg har sport folk jeg kjenner om de har bilder, men ingen har.

jeg får ta bilder fra nå av da, selv om det ikke blir det samme. Vil inn i mammaklræne, sminke meg å se SKIKKELIG bra ut igjen.. Off.. dette var trist..

Skrevet

Ja, og hvis lommeboken tillater det, så bestill time hos fotograf. det er utrolig hvordan de klarer å få deg til å se fresh ut selv om du ikke føler deg helt på topp :) Så må du tenke på at det er denne tiden magen din er på sitt største, og det er jo kjempe koselig å ha ordentlige fine bilder fra magen da :)

Skrevet

Joda, det er sant.. det er både positivt og negativt.

Merker bare jeg har følt meg myyyye bedre. Jeg ser enda bra ut, men for 1-2 mnd siden så jeg veldig bra ut. Har vært liten å nett hele tiden, men da har mammabuksene passet og jeg har sminka meg og så bra ut, var på fest å sporty på turer. Ingen bevis på dette dessverre..

Nå blir det ingen mammabukser, fester eller turer. Sofaen i kosebuksa :P Jeg får ta å sminke meg imorgen, presse meg i dongeribuksa og late som jeg gjør noe morsomt mens samboer tar bilder av meg. hehe...

også bilde av oss sammen. det finnes det heller ikke :(

huff, nei nå ble jeg hormonell her :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...