Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 jeg har flust av nærbilder av magen gjennom graviditeten. Men ikke et ENESTE "normalt" bilde av meg selv med mage. Når vi er ute på tur/på fest/i jula, i slike omstendigheter liksom. Bare magen helt close up.. Ingen som viser hvor flott jeg egentlig har følt meg.. Så nå har jeg bare lyst å gråte.. lurer på om jeg er litt hormonell likavell.. hehe..
Tobias og Robin Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 hei... Kanskje andre rundt deg har bilder? send en melling eller mail om at bilder mottaes med takk:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 er fortsatt gravid, men har 20 dager igjen og føler meg ikke like flott som jeg har gjort til nå. Passer ikke inn i mammabuksene lengre, så det blir liksom bare kosebuksa. ingen spesiell glød som jeg føler jeg har hatt tidligere hehe.. bare stor å lei nå jeg har sport folk jeg kjenner om de har bilder, men ingen har. jeg får ta bilder fra nå av da, selv om det ikke blir det samme. Vil inn i mammaklræne, sminke meg å se SKIKKELIG bra ut igjen.. Off.. dette var trist..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Ja, og hvis lommeboken tillater det, så bestill time hos fotograf. det er utrolig hvordan de klarer å få deg til å se fresh ut selv om du ikke føler deg helt på topp Så må du tenke på at det er denne tiden magen din er på sitt største, og det er jo kjempe koselig å ha ordentlige fine bilder fra magen da
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Joda, det er sant.. det er både positivt og negativt. Merker bare jeg har følt meg myyyye bedre. Jeg ser enda bra ut, men for 1-2 mnd siden så jeg veldig bra ut. Har vært liten å nett hele tiden, men da har mammabuksene passet og jeg har sminka meg og så bra ut, var på fest å sporty på turer. Ingen bevis på dette dessverre.. Nå blir det ingen mammabukser, fester eller turer. Sofaen i kosebuksa Jeg får ta å sminke meg imorgen, presse meg i dongeribuksa og late som jeg gjør noe morsomt mens samboer tar bilder av meg. hehe... også bilde av oss sammen. det finnes det heller ikke huff, nei nå ble jeg hormonell her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå