Gå til innhold

Underlivsplager hos små jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår tar seg til skrittet, spesielt på kvelden og natta og sier AU. Hun er 18 måneder og det har pågått i noen uker. Hun er i god allmenntilstand og klager seg ikke ofte, men i snitt kanskje 4 ganger per døgn.

Jeg har vært til lege med henne og de fant noe blod i urinen på henne og gav henne antibiotika p.g.a. at det kunne være UVI. Etter behandlingen tar hun seg fremdeles i skrittet og sier AU. Kan det være sopp? Det er ingen synlige tegn, verken rødhet, kløe, lukt eller utflod. Lege som så henne sa at det ikke var sopp, men hun kikket bare på avstand. Kan jeg stole på at det er riktig vurdert?

Vi skifter bleie veldig ofte vil jeg si. Vi skifter når vi merker at det er tiss i bleia. De er veldig flinke til det i barnehagen også.

Siden hun ikke er syk, så er jeg ikke redd for at det er farlig. Hun sover veldig dårlig på grunn av tenner, men jeg lurer på om det er noe annet som plager henne i tillegg. Takknemlig for forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja si det, ikke enkelt dette nei, tror nok jeg vil ha tatt en ny tur til legen jeg ja, skift bleie merke kanskje?

Skrevet

Ja, jeg tenkte meg en tur til legen igjen. Det merkelige er at jeg forsøkte Canesten i to dager og da kommenterte de i bhg. at hun hadde sluttet å si AU.

Kan prøve å skifte bleiemerke. Sverger egentlig til Pampers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...