Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaringer med ebeltoft?

reiser muligens med 2 andre familier, inkl 3 barn mellom 1-3år!

Syns det ser veldig bra ut der i hvertfall men hører gjerne på råd eller andre ferietips i danmark!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vi var der for 1,5 år sidan:) Det er fint der, men det blåste noke heilt utrulig. Vi bada og koste oss likevel, altså. Det er sagt at andre sida av Danmark er mindre vindutsatt:)

Eg har også vore ved Løkken:) det var jo uten ungar då. Der var været veldig bra:) og det ligger på vestsida.

Skrevet

Jeg har vært der. Syns det var kjempe-fint, men det er ganske dyrt i det området.

Vi var uheldig med været da vi var der. Bare vind og kaldt. Hadde det kjempe-morsomt med drager på stranda. :D

Vi leide hus. Har hørt skryt om et sånn "familie-leilighet-sted" der.

Skrevet

Ebeltoft er kjempefin!!! Der er Danmarks minste rådhus (midt i sentrum)

så rigtig mange danske par ønsker og gifte sig der.

Der er meget barnevenlig og en koselig by. Der kan være en del nordmænd der, men det er vel ok :-)

Må nok korrigere rah111111 litt. Det er på vestkysten det blæser mest!!

Skrevet

Vi var der i sommar med 3 barn i alderen 1 til 2.5 år. Veldig fin plass, og mykje aktivitetar rundt. Men stranda var ikkje så flott. Om de skal der, vil eg anbefalle å leige ei plass, med stort uteareale. Vi var mykje i hagen der vi dissa, leikte i sandkasse, spelte ball, bada mm. Barna hadde det kjempe fint der, og snuppa snakkar ofte om ferien vi hadde der.

Skrevet

Jeg forelsket meg totalt. Vi skal tilbake i sommer. Skulle ønske vi kunne kjøpe feriehus der:-) Kort vei til masse gøy, flotte naturområder-gøy med sykkel. Vakkert og ekstremt sjarmerende. Ikke-eksisterende party-liv. Alt stenger tidlig. Vi dro derfra til grenå, til Djurs sommarland, Legoland, shopping i Århus og masse annet.

God tur!

Skrevet

Ja, strendene er ikke det beste. Vi hadde hus med svømmebasseng. Helt genialt-ungene var underholdt til enhver tid:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...