Gjest Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Har foresløpig disse kombinasjonene: Sienna Sofie Sienna Sicilia Liker også disse navnene: Samantha Synne Seline Savannah Sarah Selia Sunniva Sakarias Sophus Syns det er vanskeligst med guttenavn....
volve Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Kjenner en jente som heter Silje Sofie og synes det er ganske fint. Ellers er både Sarah Sofie og Synne Sofie fine kombinasjoner. Mange av de andre alternativene synes jeg blir for voldsomme. Til gutt: Sivert Sakarias, Sindre Sakarias, Sindre Sebastian, Samuel Sebastian (Sophus er for meg et kattenavn...)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Samuel heter stesønnen, og Sebastian syns jeg begynner å bli for vanlig..... De andre, Sivert og Sindre blir for meg FOR norske. Det skal kunne brukes i Italia. Huff, hvorfor er jentenavn så mye lettere å finne enn guttenavn?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Gutt: Sander Sakarias Sander Sophus Jente: Sarah Sofie/Sofia Selia Sofie/Sofia
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hvis du skal bruke navnet i Italia klarer de selvfølgelig å si Sienna Sicilia, men de humrer nok godt også, i og med det er to svært kjente italienske stedsnavn, som Roma Rimini og Capri Milano.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Visste ikke at Sienna var et stedsnavn. Men ja, da kan det jo hende de stusser litt.....hehe...
Vannmann35 Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Sienna Sicilia var fint :-) Liker også godt Selia - hva med Selia Serine eller Selia Sofie? Til gutt: Sophus Severin Sophus Sakarias Simon Sakarias
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Ville garantert gått for Sienna Sicilia med jente, det er nydelig. Gutt: Salamon Stinius Salvador Salvatore Satinder Severin Shannon Stinius Severin likte jeg.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Navnet Sienna stammer fra byen Siena i Italia:-) Da passer jo Sicilia kjempefint til. The girl's name Siena \si(e)-na\ is pronounced see-EN-ah. It is of Latin origin, and its meaning is "from Siena". Place name: the city of Siena in Italy, known for its art treasures. The town gave its name to a reddish shade of brown.
Nemofish Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Kjenner ei Selma Sofie, synes det er nydelig. Ellers: Sina Savannah Sofie Serine Sander Severin
Lille Blå Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Hva med Stella i en eller annen kombinasjon?
furia Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 Stella Sienna.. Det var vel bra vel?! Simon Sebastian Silas Sebastian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå