Gullklumpen! Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg skal i løpet av høsten (sep/okt) begynne som butikksjef. Dette har jeg vist om siden i sommer da jeg fikk spm om det. Nå er jeg gravid 9+0. Kan sjefe plutselig si at jeg ikke kan få jobben likevel?? Vil gjerne ha jobben! Han har jo fortalt det til mange andre rundt seg i bedriften, men jeg har valgt å ikke fortelle det til noen enda. Hva tror dere el mener dere??
september-barn Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Han kan ikke trekke tilbake et tilbud, selv om det bare er muntlig. En muntlig avtale er like bindende som en skriftlig. Jeg fikk selv en etterlengtet forfremmelse på jobben en måned för jeg oppdaget at jeg var gravid. Har ikke fått noen kontrakt enda, men det er offisielt på jobben at jeg skal begynne i stillingen i mars... Har bestemt meg for å vente til slutten av mars, når jeg har jobbet 3-4 uker, og er 4 mnd på vei för jeg forteller det. Gruer meg til det, men det er ikke fordi jeg er redd han skal sparke meg. Mest at jeg vil vente med å fortelle det generlt, för jeg er over i en mer "sikker" del av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå