lille_vims Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Tenker litt på å kjøpe imse vimse avvenningsbleie til sønnen min.. Høres jo veldig greit ut å slippe å skifte busker/strømpebukser og alt, hvis uhellet først er ute. Noen som har prøvd disse eller andre typer tøybleier?
VinterSol+2 Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 vi bruker tøybleier, og er strålende fornøyd!!! feks så har jeg mange misunnelige venninner, fordi vi aldri fikk lekkasje med den berømmelige morsmelksbæsjen med tøybleiene, mens de fikk bæsj-til-oppunder-ørene med papir.. hehehe veldig greit med avvenningsbleiene da, du bare vasker de om han har vært uheldig, som vanlig undertøy, i stedenfor å handle nye bleier hele tida. dessuten er det en fordel at barna kjenner at de er våte med tøybleier, i motsetning til papir/papir-avvenningsbleiene, -for de blir mer bevisste på når de skal på do. min vesle tulle på 7mnd har ikke bæsjet i bleia en gang på over 2mnd. hun sier i fra både når hun skal tisse og bæsje, selvom vi skjønner signalene for bæsj mye bedre enn tiss. da får hun gå på potte eller på do, og er strålende fornøyd med seg selv! håper dette sa deg noe:)
lille_vims Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Tusen takk for svar, Vintersol!
VinterSol+2 Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 hihi, om det skulle være uklart, så mener jeg altså; Go for it. hehe. men jeg blir så entusiastisk. å oppdage tøybleier var en skikkelig vekker for meg. ante ikke at det kunne være så lettvint og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå