Gå til innhold

natusan produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på om det er noen som bruker natusan sine produkter på barna sine her..??hvorfor ? og hvorfor kjøper dere ikke produkter som er heeeeelt parfyme frie??

jeg har selv bare brukt produkter som er nøytrale og uten noe så helst parfyme og "skumle stoffer"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg bruker natusan min gutten min. Jeg synes natusan har en mild og god lukt. Og sønnen min har ikke tatt noen som helst "skade" av dette.

Herregud, natusan var brukt lenge før jeg blei født, så det produktet stoler jeg helt på.

Ps. hvis man ikke vil ha parfyme i, så finnes det også innen natusan sine produkter ;o)

Skrevet

Eneste natusan-produktene vi bruker er den BedtimeBath.Det er fordi vi synes den lukter godt. Ellers så har vi sinksalven fra natusan som vi kjøpte for hundre år siden,men bruker den sjelden. Går mest i potetmel her når det en sjelden gang er nødvendig.

Men har mest sansen for änglamark(coop)- serien. Den er uten noen sånne ulumske stoffer:) Bruker Anglamark Olje, Bad og våtservietter.

Har igrunn ikke noe i mot Natusan. Hadde det vært FARLIGE stoffer i produktene så hadde de neppe vært i butikkhyllene. :)

Skrevet

Jeg mener ikke å være frekk, men det var ganske naivt....Det er farlige stoffer i natusan produktene, hormonforstyrrende stoffer som kan feks være skadelig for fruktbarheten eller immunforsvaret. Mye som selges som ikke er bra for oss du:)

Skrevet

er det mulig?....bruker dere natusan pga at den lukter godt.......??den var drøy....

nei fy fy..

Skrevet

Jeg bruker natusan sine produkter..har ikke hørt noe om at det er farlig?? Er dere hysteriske eller er det tilfelle?

Skrevet

Vi bruker aco og babyline sine podukter, parfymefri og uten farlige konserveringsmiddel! Du som sier at de ikke selger ting som er farlige for oss tar desverre feil.. Ta feks minifom som det er blitt advart mot, har spurt på mange apoteker, og de har ikke en gang hørt om at det har hormonforstyrrende tilsetningsstoffer i seg... Og legemiddeltilsynet har tom advart mot å bruke det..

Det finnes hormonforstyrrende parabener i stort sett alle kroppspleieprodukter, bla natusan.. Så sjekk på grønnhverdag, og styr unna disse produktene! Ikke bra for små eller store!!

Skrevet

Får legge til at Grønn hverdag er en smule overdramatiske da.

Jeg har bla også snakket med hudleger som sier at parfyme i produktene ikke er farlige.

Jeg har en shampoo til gutten min som lukter ekkelt, bruker derfor litt balsam for barn med god lukt.

Tydeligvis grunn nok til å bli hengt!

Skrevet

Det er vel opp til hver og en om man ønsker å bruke parfyme mm til sine egne barn! men det er jo greit at man vet om at det kan være skadelige ting i produktene! Og til det du sier om grønn hverdag, så må man vel ta det meste man leser og hører med større eller mindre klyper med salt?! Og ingen skal vel henge deg:-)

Skrevet

Ser at innlegget mitt blir litt lite nyansert.

Har faktisk ikke natusanproukter selv i hus og i tillegg så bruker jeg kun fuktighetskremer uten parfyme og kjøpt på apotek.

vi bruker knapt såpe på poden.

Mener bare at folk er så drastiske mot hverandre

Litt mye innlegg om hvor håpløse andre er

hilsen den anonyme som er redd for å bli hengt

Skrevet

Æ bruke aldri å henge folk førr å ha egne meninge!! Så æ love at æ aldri skal henge dæ!! Ha en fin kveld!!

Skrevet

Ha en fin kveld du også selma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...