Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hvordan gjør dere det? Går dere og varmer flaske da babyen våkner,så går dere og tar babyen i senga og mater?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 når han våkner går jeg på kjøkkenet og ordner melka for så å ta ham i min seng å gi ham det ja=)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Pappaen trøster mini mens jeg varmer flaska eller omvendt. Er ikke så ofte nå lenger men gjorde det da han var 2-4 mnd, nå spiser han frokost etter at vi har tatt morgenstellet (er nå 6 mnd).
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 skriker han i senga da ,eller vet han att du eer å henter flaske? (for å si det slik..hehe) Jeg har ammet,men nå er det så lite igjen att jeg begynner med flaske (bare ammet om morgenen nå i det siste),men det som er er att han begynner å hyle hvis han ser jeg går ut.. Vi sover alle i 2. etg,og jeg må da ned i 1. etg for å varme.. hi
petite fleur Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Kommer an på hvor trøtt jeg er hva jeg gjør;-) Er jeg så trøtt at jeg sjangler (jepp, noen ganger er jeg så trøtt), tør jeg ikke bære gullet ned trappa. Da legger jeg han i senga vår også trøster pappaen til jeg er tilbake med flaska. Er jeg våken nok,tar jeg han med på kjøkkenet og legger han i vippestolen mens jeg ordner i stand ;-)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Jeg koker vann om kvelden som jeg har i termos. Så har jeg kaldt vann i flaska og pulver ved siden av. Og når mini er våken så blanders alt på 10 sek:) Forholdet 130 ml kaldt og 70 ml varmt blir perfekt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Så smart krøllis:) Det skal jeg prøve. Takker
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 hehe,gutten vår våkner alltid med gråt når han er sulten, det er liksom ikke noen forvarsel, så som regel trøster pappan og gir han smokk mens jeg er på kjøkkenet å henter melka=)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Våkner med uffing våres,og hvis jeg går ut av rommet,begynner han å ule,og pappaen er på jobb da,og jeg er redd han skal vekke storesøster mens han hyler og jeg henter melken.. hi
*smula* Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Det var lurt det med vann på termos. Da kan du jo ha alt stående på soverommet og bare blande der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå